امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

برنامه‌های شبکه فارس به مناسبت شب های قدر

مشاهده ۱۶۴
۱۴۰۱/۰۱/۳۱- ۱۳:۰۹

صداوسیمای فارس زمزمه‌های عارفانه و عاشقانه مردم فارس در شب های قدر را پوشش می دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه احیای شب های قدر با 6 دوربین از حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام از ساعت 22:30 تا 3 بامداد به صورت زنده روی آنتن می رود. مراسم احیاء شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان علاوه بر شبکه فارس از شبکه شما هم پخش می‌شود .

همچنین علاوه بر حرم مطهر شاهچراغ (ع) مراسم احیای شب های قدر از سه نقطه آرامگاه حافظ، حرم مطهر سیدعلاالدین حسین علیه السلام و یکی از روستاهای بخش دشمن زیاری شهرستان ممسنی پخش خواهد شد.

گفتنی است رادیو نیز همزمان با این شب ها ویژه برنامه‌هایی را تهیه کرده است. به همین مناسبت ویژه برنامه «باران اجابت» ویژه شب های قدر ساعت 22:30 به صورت زنده از رادیو فارس پخش می‌شود. پخش دعای جوشن کبیر، دعای ابوحمزه ثمالی، سخنرانی و دعای قرآن از مهمترین بخش های این ویژه برنامه است که شنوندگان را در شب های معنوی و پرفضیلت همراهی می‌کند .

برنامه «شب های آسمانی» نیز که به فضیلت و آداب شب های قدر می‌پردازد از رادیو فارس پخش خواهد شد.

تولید و انتشار اینفو گرافی اعمال شب های قدر، پوستر ویژه حضور کودکان و نوجوانان در کنار خانواده در مراسم شب احیا، دریافت آثار مردمی، تصاویر ارسالی مخاطبان و انتشار در فضای مجازی و تولید فتوکلیپ از تصاویر مراسم شب های قدر در روستاها و بقاع متبرکه استان فارس هم از مهمترین برنامه‌های فضای مجازی شبکه فارس است.

همچنین بخش های خبری 11 و 16 رادیو و 16:45 و 20:45 تلویزیون مراسم شب های قدر در سراسر استان را به صورت ویژه پوشش می دهد. مراسم احیای شب های پرفیض قدر در شیراز و شهرستان‌های استان فارس نیز برای پخش از بخش های خبری شبکه‌های سراسری ارسال خواهد شد.

 

 

 

 

 

تصاویر

امتیاز شما