امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

اشتغال آفرینی با تعامل جهاد کشاورزی و صداوسیمای گلستان

مشاهده ۱۲۳
۱۴۰۱/۰۲/۰۶- ۱۰:۴۰

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان درباره همکاری‌های دو جانبه با هدف ایجاد اشتغال در جامعه، با مدیرکل صداوسیمای این استان گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای گلستان در این دیدار با اشاره به شعار سال (تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین) گفت: روی سخن رهبر معظم انقلاب در شعار امسال بیشتر با مسئولان دستگاه‌ها بوده است؛ آن‌ها می‌توانند با ایجاد تعامل و همکاری‌های همه جانبه علاوه‌ بر حمایت از تولیدات داخلی، زمینه ایجاد اشتغال و درآمدزایی را در کشور بخصوص در میان قشر جوان فراهم کنند.

منتظرحجت تشکیل کارگروه مشترک با هدف تقویت تعاملات، همکاری دو مجموعه درخصوص انعکاس توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بخش کشاورزی و استفاده از ظرفیت رسانه استانی را مهمترین عامل تحقق شعار امسال عنوان کرد.

وی با بیان اینکه باید برای تولید برنامه‌ در حوزه کشاورزی اولویت‌بندی شود، افزود: اگر موضوعات هر برنامه به تفکیک هر فصل اولویت بندی شوند، زمینه برای تبلیغ و معرفی فرصت های شغلی و بخصوص سرمایه‌گذاری در این بخش فراهم می‌شود که البته لازمه این امر، آموزش همگانی و اطلاع رسانی از بخش های مختلف کشاورزی، از طریق رسانه ملی و استانی است.

مدیرکل صداوسیمای گلستان در پایان خاطرنشان کرد: رسانه استانی این آمادگی را دارد تا با تعامل سایر دستگاه‌ها و جهاد کشاورزی در زمینه ایجاد اشتغال، فعال عمل کند.

در ادامه سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان ضمن تشکر و قدردانی از تعامل و همکاری خوب مدیرکل صداوسیمای این استان در خصوص انعکاس اخبار و گزارشات بخش کشاورزی گفت: شعار سال (تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین) محور تلاش جهادگران عرصه کشاورزی است و صداوسیما به عنوان بزرگترین و فراگیرترین رسانه در کشور می تواند با استفاده از ظرفیت خود در تحقق این امر بسیار موثر باشد.

محمدرضا برزعلی با تشریح مهمترین اولویت های کاری بخش کشاورزی، به بررسی اهمیت حفظ و تقویت تعامل موجود بین این دو دستگاه پرداخت و افزود: صداوسیما می تواند در امر آموزش های ترویجی برای کشاورزان و ارائه برنامه‌های جهادکشاورزی، نقش موثری ایفا کند.

تصاویر

امتیاز شما