امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

صدای مظلومیت خواهی مردم فلسطین در صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد

مشاهده ۱۴۰
۱۴۰۱/۰۲/۰۷- ۰۹:۵۸

صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) درخصوص نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین برنامه‌های متنوعی تدارک دیده است.

 به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه‌ برنامه زنده «قدس لنا» در سیمای دنا پخش می‌شود. سخنرانی رهبر معظم انقلاب، پخش موسیقی و سرودهای انقلابی، بهره‌‌گیری از کلام امام خمینی (ره)، شهید مطهری و دیگر بزرگان با موضوع قدس و فلسطین، پخش تصاویر و کلیپ‎های ارسالی مخاطبان، پخش گزارش‎های مردمی از سراسر استان به همراه پویش این راهپیمایی در شهر یاسوج از بخش های مهم این ویژه برنامه است.

تولید و پخش سه برنامه زنده «نگاه روز» با حضور کارشناسان و استادان دانشگاه درخصوص موضوع قدس و فلسطین از دیگر اقدامات حوزه سیمای شبکه استانی دناست. همچنین سیمای دنا در این روز به صورت زنده از ساعت 9 صبح روز جمعه تا ساعت 12 مخاطبان و راهپیمایان روز قدس را همراهی می‌کند.

رادیو دنا نیز ویژه برنامه روز قدس را به تهیه کنندگی رضا داستان از ساعت 10 تا 12 در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌برد. دعوت از کارشناسان و گفت و گو در خصوص فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر نام گذاری روز قدس، موضوع فلسطین و جبهه مقاومت و لزوم حمایت از مبارزات مردم مظلوم فلسطین، پخش بیانات مقام معظم رهبری در روز قدس، پخش وله‌ها و نماهنگ‌ از مردم همیشه در صحنه استان در روز قدس از برنامه‌های رادیو دنا در این رویداد مهم است.

بر پایه این گزارش، پوشش راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در 5منطقه از مسیر راهپیمایی در میدان هفتم تیر به تهیه کنندگی عبدالناصر خلیلی، مصلی امام خمینی (ره) به تهیه کنندگی امیر خادمی، چهار راه ولی عصر به تهیه کنندگی سیداحسان عادلی پور، یک واحد سیار «کوله پشتی» برای ضبط حاشیه‌های برنامه‌های روز قدس و استفاده از پهباد برای پوشش هوایی مراسم روز قدس از مهم ترین اقدامات همکاران سیمای دنا هست تا این حضور به یادماندنی را به صورت زنده تقدیم مخاطبان و شبکه‌های سراسری کنند. پوشش استودیویی این روز هم به تهیه کنندگی کامران پاک منش است.

معاونت خبر هم در این روز با پخش گزارش تولیدی با موضوع قدس، ارسال اخبار به شبکه‌های سراسری، پوشش برنامه‌های خبری روز قدس و راهپیمایی روز قدس  با 6 گروه خبری در یاسوج  و 17 گروه خبری در شهرستان‌ها و روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد در این روز بزرگ مردم را همراهی می‌کند.

 همچنین فضای مجازی مرکز نیز با سوژه‌های مشخص و پیش بینی شده، در کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی حضور داشته و مخاطبان را به شرکت در پویش‌های روز جهانی قدس همراهی می‌کند.

امتیاز شما