امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تعامل صداوسیمای گلستان با دستگاه‌های فرهنگی استان

مشاهده ۱۲۷
۱۴۰۱/۰۲/۱۱- ۰۷:۵۴

مدیر ستادی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با مدیرکل صداوسیمای این استان درخصوص برنامه‌های فرهنگی و نقش‌آفرینی در این حوزه دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای گلستان در این دیدار در خصوص هم‌افزایی و نقش‌آفرینی مؤثر در حوزه‌های کلان فرهنگی استان گفت: تعامل فعالان حوزه فرهنگ و رسانه ملی، راهبرد اعتمادآفرینی، اثربخشی و جریان سازی، امیدآفرینی و نشاط آفرینی در کنار بصیرت افزایی در اولویت برنامه ریزی‌ها و برنامه سازی‌های این مرکز قرار دارد.

منتظرحجت در ادامه افزود: سازمان تبلیغات اسلامی و جبهه‌های فرهنگی انقلاب یک میز و دستگاه نبوده و سازماندهی، حمایت و توانمندسازی تبلیغ دینی در کشور مهمترین وظیفه این نهادهای فرهنگی است و صداوسیمای گلستان هم آماه هرگونه همکاری با این نهادهاست.

وی مطالبه گری، مدیریت انقلابی و کار آمد را  راهگشای حل مشکلات مردم عنوان کرد و یادآور شد: الگوسازی برای نسل جدید، تربیت نسل انقلابی، حرکت روی خط انقلاب و فرهنگ، کمک به ایجاد قرارگاه محرومیت زدایی و نگاه فرصت محور رسانه ملی به ظرفیت های موجود از مهمترین وظایف رسانه است.

مدیرکل صداوسیمای گلستان در پایان با تاکید بر اینکه دشمن، ارکان نظام و خصوصاً کارآمدی نظام را در بخش های مختلف کشور نشانه گرفته است، تصریح کرد: در شرایط حاضر بیش از هر زمان دیگر به هم افزایی و هماهنگی با دستگاه‌های فرهنگی استان برای ایجاد فضا و محتوای رسانه ای لازم برای مقابله با هجمه وسیع دشمن نیاز داریم.

در ادامه مدیر ستادی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان با اشاره به نقش صداوسیما به عنوان مهمترین رسانه جمعی، در آگاهی بخشی و انعکاس رویداد‌ها در عرصه‌های فرهنگی گفت: صداوسیما امروز رسالت خطیری برعهده دارد و می‌تواند نقش حلقه ارتباطی مردم، مسئولان و جبهه‌های فرهنگی انقلاب باشد.

حسینی با تاکید بر تشکیل جبهه فرهنگی و اتاق فکر پیرامون توسعه و تقویت فرهنگ گفت: گفتمان جبهه‌های فرهنگی انقلاب باید در همه بخش‌ها و حوزه‌ها ساری و جاری باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، تعریف و تدوین برنامه‌های موثر فرهنگی را یکی دیگر از ضرورت‌های مهم برشمرد و گفت: در برنامه‌ریزی‌ها باید نسل نو موردتوجه جدی قرار گیرند، همچنین آسیب‌های هر حوزه شناسایی و اولویت بندی شود.

حجت الاسلام گرزین با قدردانی از همکاری خوب صداوسیما در زمینه‌های فرهنگی استان گفت: در شرایط حاضر تعامل و هم‌افزایی بین متولیان فرهنگی در همه امور دینی و فرهنگی امری لازم و ضروری است و دستگاه‌های فرهنگی باید با تعامل در یک جبهه قرار گیرند و همدیگر را در انجام فعالیت‌های مختلف یاری کنند.

 

تصاویر

امتیاز شما