امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

نسیم در کوی فطر

مشاهده ۲۲۶
۱۴۰۱/۰۲/۱۱- ۰۸:۴۱

شبکه نشاط و سرگرمی همزمان با عید سعید فطر و آغاز ماه شوال، عیدانه خود را پیشکش مخاطبان می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه نسیم پس از یک ماه بندگی و فرا رسیدن عید سعید فطر، از یکشنبه  ۱۱ اردیبهشت ماه با تغییر در جدول پخش با برنامه‌های  «خندوانه»، «دورهمی»، «دست انداز» و ویژه برنامه «یه عید حسابی» میهمان خانه  مخاطبان خود خواهد شد.
برنامه «خندوانه» پس از یک ماه وقفه در ادامه فصل هشتم به آنتن می رسد و با خلق لحظات مفرح برای مخاطبان این شبکه با اجرای رامبد جوان پخش خواهدشد.  این برنامه با آیتم های متنوع و جذاب در ایام عید فطر از یکشنبه تا جمعه هر شب  ساعت ۲۳ پخش می‌شود.
مسابقه بزرگ «دورهمی» با اجرای مهران مدیری از یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۲۱:۳۰ با حضور مهمانان از جمله رضا نیکخواه، علیرضا خمسه، حامد آهنگی، شهرام شکیبا، کامران تفتی و سوگل طهماسبی به روی آنتن می رود.

«یه عید حسابی» عنوان ویژه برنامه شبکه نسیم به مناسبت عید فطر است که از ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت ساعت ۲۰:۱۵ از این شبکه تقدیم بینندگان می‌شود. این برنامه با اجرای سید جواد رضویان و لاله صبوری تدارک دیده شده است.

«یه عید حسابی» یک برنامه ترکیبی و گفت و گو محور است که در آن بازیگر و خواننده حضور خواهند داشت، از جنس کسانی که بودنشان حال خوب ایجاد می‌کند.

همچنین منتخب مجموعه طنز تلویزیونی «دست انداز» به کارگردانی شهاب عباسی را می توانید در ایام عید سعید فطر هر شب ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه نسیم تماشا کنید.

امتیاز شما