امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ویژه برنامه‏ های عید سعید فطر شبکه اترک

مشاهده ۲۴۳
۱۴۰۱/۰۲/۱۱- ۰۹:۱۲

صداوسیمای خراسان شمالی با ویژه برنامه‌های متنوع در جشن عید سعید فطر همراه مخاطبانش خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای اترک با ویژه برنامه «شکرانه» مهمان خانه‌های اهالی خراسان شمالی می‌شود.

این برنامه با هدف ایجاد فضای شاد و مفرح با بخش های مختلفی مانند گزارش های مردمی، حضور شخصیت عروسکی صبرخان، گزارش از بیمارستان و کادر درمان، معرفی آداب و رسوم اقوام مختلف استان در عید سعید فطر، ارتباط با اماکن مقدس، حضور خواننده و پخش ترانه محلی و... سعی دارد تا لحظات شاد و بانشاطی را برای بینندگانش در عید شکوه بندگی فراهم کند.

«شکرانه» به تهیه کنندگی حامد ظریفیان از دوشنبه 12 اردیبهشت به مدت سه شب ساعت21 به صورت زنده از سیمای اترک روی آنتن می رود.

 همچنین صدای اترک در روز عید سعید فطر با ویژه برنامه «شکرانه» به شنوندگان خود عیدی می دهد. این برنامه با هدف ماندگاری رفتارها و اعمال پسندیده ماه مبارک رمضان و تداوم آن در طول سال، پاسداشت عید سعید فطر و شکرگذاری به درگاه خداوند و ایجاد شور و نشاط معنوی پس از یک ماه روزه داری پخش می‌شود.

گزارش های مردمی، بسته فطریه امسال (نحوه و کیفیت پرداخت) ، بسته‌های نمایشی (نمایش طنز زنده و تولیدی)، کارشناس مذهبی و تاریخی(در خصوص اهمیت عید فطر و آداب و مناسک عید فطر)، شعر شاعران هم استانی‌ درخصوص عید فطر، گفت و گو با علمای دینی، آداب و رسوم اقوام مختلف استان در عید فطر و... از دیگر بخش های برنامه«شکرانه» است.

این برنامه به تهیه کنندگی زهرا تیمورزاده و مریم سلمانی طبری دوشنبه و سه شنبه 12 و 13 اردیبهشت ساعت 9 به مدت 90 دقیقه به صورت زنده از صدای اترک پخش می‌شود.

امتیاز شما