امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

صداوسیمای آذربایجان شرقی جشن عید فطر می گیرد

مشاهده ۱۸۱
۱۴۰۱/۰۲/۱۱- ۱۲:۱۲

معاونت های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی مرکز آذربایجان شرقی با تولید و پخش ویژه برنامه‌های شاد و مفرح، اوقات خوشی را در ایام عید فطر برای مخاطبان رقم می زنند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پخش ویژه برنامه‌ هایی با آیتم های متنوع، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی، مستندهای جذاب و جنگ‌های شاد از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده سیمای استانی برای ایام عید سعید فطر است.
فصل جدید برنامه­ «گئجه لر» از شب عید فطر به تهیه کنندگی مهدی گوهریان و کارگردانی محمد ندیمی و همچنین فصل جدید برنامه صبحگاهی «سحرلر» به تهیه کنندگی پور رستم و کارگردانی شهرام عبدی، از صبح عید فطر با آیتم های شاد و مفرح تقدیم مخاطبان شبکه می‌شود. این ویژه برنامه­ ها با بخش‌های مختلفی چون طنز، گزارش مردمی، کلیپ، وله، پیامک و پخش موسیقی‌های ملی و محلی روی آنتن می رود.
برنامه‌سازان رادیو نیز در این عید فرخنده با ویژه برنامه «آی گوروشی» با بخش‌های طنز، گزارش، ارتباط با سطح شهر، مسابقه، تلفن و پیامک، پخش سرود و ترانه در خدمت شنوندگان خواهند بود و اوقات خوشی را برای شنوندگان رقم می زنند.
این ویژه برنامه در روز عید سعید فطر به تهیه کنندگی فرخنده تبرسخن و گویندگی لیلی مرتضویان و روز بعد به تهیه کنندگی پریسا محمدی و گویندگی افسانه کمال کاظمی، از ساعت 10 تا 12 به صورت زنده روی آنتن می رود و قرار است علاوه بر بررسی اعمال روز فطر و پوشش برگزاری نماز عید و پرداخت زکات فطریه، آیتم های شاد و مفرحی چون پخش ترانه‌ها و تصنیف‌های شاد را با صدای خوانندگان پاپ، سنتی و محلی، گزارش های مردمی، نمایش طنز، گزارش، ارتباط با شهرستان‌ها، تماس های تلفنی، پیامک و دعوت از کارشناسان مذهبی و... تقدیم شنوندگان رادیو آذربایجان شرقی کند.
رادیو برون مرزی تبریز هم در کنار برنامه‌های روتین خود با ویژه برنامه «فطرت بایرامی» به تهیه کنندگی حسن صادقی و محمدرضا رحیمی‌، به مدت 290 دقیقه در روز عید فطر در خدمت مخاطبان آذری زبان خود در جمهوری آذربایجان و منطقه قفقاز خواهد بود.
معاونت خبر نیز با تهیه گزارش هایی از برگزاری نماز عید فطر، اهمیت پرداخت زکات فطریه، چگونگی حفظ برکات معنوی رمضان و همچنین پوشش نماز عید فطر و پخش مصاحبه‌های مرتبط با پرداخت زکات فطریه بینندگان و شنوندگان خود را در بخش های مختلف خبری همراهی می‌کند.
بارگذاری خبرها و گزارش های تولیدی در صفحات مجازی این معاونت از دیگر پیش بینی‌های معانت اخبار و اطلاعات شمرده می‌شود. 
فضای مجازی مرکز آذربایجان شرقی نیز با موضوعات مشخص در قالب های موشن گرافی، عکس نوشت، کلیپ، موسیقی، نماهنگ، ویدئوگرافی، ویدئوکامنت و ویدئوکلیپ متناسب با عید فطر، در کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی این عید را با کاربران خود جشن می‌گیرد.

امتیاز شما