امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

پخش مجموعه «رادیو مستند» در شبکه مستند + تیزر

مشاهده ۸۷۱
۱۴۰۱/۰۲/۱۲- ۱۳:۵۲

«رادیو مستند» به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید رسولی، پشت صحنه‌ برنامه‌های مهم و شاخص شبکه‌ های مختلف رادیویی، از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی«رادیو مستند» پشت صحنه‌ای از برنامه‌های مهم و شاخص شبکه‌های مختلف رادیویی است که در قالب مستند تولید شده است.
این برنامه سعی دارد صفر تا صد تولید یک برنامه رادیویی را به نمایش درآورد.
سعید رسولی تهیه کننده و کارگردان این اثر، درباره چرایی ساخت چنین مجموعه‌ای گفت: معمولا مردم صدای مجریان برنامه‌های رادیویی را می‌شنوند و تصاویری از پشت صحنه آن‌ها نمی‌بینند. به همین علت ترغیب شدیم که چنین مستندی بسازیم. در این مجموعه با عوامل برنامه مصاحبه شد و آنان فرایند ساخت برنامه را توضیح دادند.
اولین قسمت این برنامه، یکشنبه 11 اردیبهشت روی آنتن رفت و پشت صحنه ای از برنامه محبوب و معروف «صبح جمعه با شما»  به نمایش گذاشته شد.
قسمت بعدی «رادیو مستند» مربوط به پخش پشت صحنه برنامه رادیویی «خانه، زندگی» رادیو سلامت است.
پخش پشت صحنه برنامه‌های «از فوتبال چه خبر» و «خط اول» رادیو ورزش نیز از دیگر قسمت های این برنامه به شمار می آیند. مجری برنامه «خط اول» مسعود اسکویی از چهره‌های سرشناس در عرصه روزنامه‌نگاری ورزشی است.
قسمت دیگر برنامه نیز پشت صحنه‌ای از یک شیفت شبانگاهی رادیو پیام است که با اجرای فروتن هر شب از رادیو پیام پخش می‌شود.
این مستندساز درباره معیار انتخاب خود برای برنامه‌های رادیویی گفت: برنامه‌های محبوب و پرمخاطب و یا قدیمی و شاخص رادیو مستند شدند.
تاکنون 15 قسمت از این مجموعه ضبط شده است و احتمالا تولید آن به بیش از 20 قسمت خواهد رسید.
اما به مناسبت فرارسیدن عید فطر 5 قسمت از این مجموعه از 11  تا 15 اردیبهشت، هر شب ساعت 20:30 روی آنتن می رود.

ویدئوها

امتیاز شما