امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

پخش منتخب آثار «آلن دلون» در شبکه نمایش

مشاهده ۷۴۲
۱۴۰۱/۰۲/۱۷- ۰۹:۵۷

شبکه نمایش، از امروز تا جمعه 23 اردیبهشت، علاوه بر پخش فیلم هایی در ژانرهای مختلف، مروری بر فیلم های «آلن دلون» از بازیگران بزرگ سینمای فرانسه و جهان خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «آلن فابین موریس مارسل دلون» مشهور به نام آلن دلون، متولد 1935 در پاریس است. او در کودکی پس از جدا شدن والدینش به خانواده ای دیگر واگذار شد و زندگی سختی داشت. در نوجوانی به کارهای زیادی از جمله قصابی پرداخت اما در نهایت وارد ارتش شد و در آنجا مشغول به خدمت شد. پس از آن دوباره به پاریس برگشت و به کار در کافه‌ها پرداخت. در همین کافه‌ها با بازیگر فرانسوی «ژان-کلود بریالی» آشنا شد و به همراه او با کرایه کردن یک دست لباس راهی جشنواره فیلم کن شد. در جشنواره کن به واسطه چهره جذاب و سینمایی که داشت تبدیل به ستاره آن شب شد و پیشنهادات بسیاری از کارگردان‌های بزرگ دریافت کرد و تبدیل به یک ستاره شد.
«ضارب»، «عقرب»، «دایره سرخ»، «زورو»، «شوک»، «سامورایی» و «آفتاب سرخ» فیلم های منتخب این هنرمند در شبکه نمایش هستند که به ترتیب از ابتدای هفته در ساعت 21 روی آنتن می روند.
«خاطرات یک قاتل»، « چند مرد خوب»، «آگاتا و حقیقت قتل»، «فهرست آرزوها»، « سکوت»، «تصنیف باستر اسکراگز» و «مانی و ندا» فیلم های جذاب ساعت 23 شبکه نمایش در این هفته به شمار می آیند.

فیلم و تله فیلم های ایرانی این هفته شبکه نمایش که در ساعت 13 پخش می‌شوند نیز شامل «نازلی»، «خواب یک ستاره»، «عاشقانه ای برای سرباز وظیفه رحمت»، «کنارتو می خندم»، «خواب های خط خطی»، «ایستگاه سلام» و «به دنیا آمدن» هستند.
«خانواده گرفتار»، «پچ آدامز»، «نجات خانوادگی»، «روزی که خواستگار آمد»، «مائودی»، «بروسلی جنگجو» و «پنجاه درصد زندگی» فیلم های منتخب خانوادگی و بخش ثابت ساعت 19 شبکه نمایش به شمار می آیند.
منتخب فیلم های کلاسیک ساعت یک بامداد این هفته شبکه نمایش نیز به ترتیب روز پخش از شنبه تا جمعه «دور دنیا در هشتاد روز»، «اهانت » «گوپی سرخ دست»، «این فرار مرگبار»، «دایی من ژاک »، «برندگان و گناهکاران» و «مردان خشن» هستند.

امتیاز شما