امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

«کودک من» در شبکه مستند

مشاهده ۲۵۴
۱۴۰۱/۰۲/۱۹- ۱۳:۰۵

مجموعه مستند «کودک من» به تهیه کنندگی و کارگردانی حسن علیزاده فرد با موضوع رفتارشناسی و تربیت کودکان در 10 قسمت 40 دقیقه ای برای شبکه مستند تولید می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «کودک من» به دنیای خانواده‌ها ورود می‌کند و به پرسش های  آن‌ها پاسخ  می دهد؛ پرسش‌هایی که شاید والدین دیگری به دنبال پاسخ آن باشند؛ چرا کودک من اینگونه رفتار می‌کند؟ ریشه این رفتارها از کجاست؟ و راه برطرف کردن آن‌ها چیست؟
پژوهش این مستند زمستان 1400 تمام شد و تولید آن از اول اردیبهشت آغاز شد.
گروه «کودک من» با بررسی مسائل خانواده‌ها، در پی ریشه یابی مسائل هستند و با ایجاد چالش هایی به همت مشاور به بازسازی موقعیت و حل آن‌ها می‌پردازند.
عوامل مستند «کودک من» سراغ خانواده‌هایی با فرزند سه تا دوازده سال می روند و چالش های روزانه و جدید آنان با فرزندشان را به نمایش می‌گذارند و نحوه برخورد با  آن‌ها  را بیان می‌کنند.
استفاده کودکان از فضای مجازی، پرخاشگری، بد غذایی،  گوشه گیری و افسردگی، وابستگی شدید به والد، اعتماد به نفس، آموزش  و پرورش کودکان خلاق، بیش فعالی و..... از مواردی است که در مستند «کودک من» بررسی می‌شود.
راوی و کارشناس این مجموعه مستند، هاجر سجاد روانشناس کودک است.
نویسنده «کودک من» علی محمدصادق، تدوینگر الهام کرمی، فیلمبردار عزت اله عزیزی، صدا گذار عرفان حسن زاده، طراح صحنه و لباس زکیه حسن زاده و مدیر تدارکات آن علی سیفی است.

امتیاز شما