امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

بازدید مدیر کل صداو سیمای گلستان از روند ساخت تله فیلم مسافر برنزی

مشاهده ۲۳۱
۱۴۰۱/۰۲/۲۱- ۱۳:۳۹

مدیرکل صدا و سیمای گلستان به همراه معاونین و رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر گرگان با حضور در محل فیلمبرداری تله فیلم «مسافر برنزی» ضمن دیدار با عوامل ساخت این مجموعه تلویزیونی از نزدیک با روند تولید آن آشنا شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صدا و سیمای گلستان در این بازدید ضمن تشکر از عوامل این فیلم سینمایی، گفت: تله فیلم مسافر برنزی در قالب یک فیلم بلند طنز اجتماعی و صیانت‌کننده خرده ‌فرهنگ‌ها است.

وی اذعان داشت: طنز یکی از ژانرهای اساسی برنامه‌های تلویزیونی به شمار می‌رود و در جامعه ایرانی هم که مردم اهل طنز و شوخی‌های کلامی هستند، ساخت اینگونه برنامه‌ها هم دارای دشواری‌هایی است.

مدیر کل صدا و سیما با بیان اینکه لازم است برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای را در راستای پُر کردن اوقات فراغت به بهترین وجه ممکن، تولید و روانه آنتن کنیم افزود: شبکه گلستان در سال 1401 با سه برنامه طنز میهمان هم استانی‌ها خواهد بود.

دکتر منتظر حجت بیان کرد: امیدواریم این مجموعه‌ها گامی مهم و جدی برای رونق بخشیدن به حوزه برنامه‌های طنز و مفرح تلویزیون باشد.

در ادامه رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر گرگان ضمن تشکر و قدردانی از دکتر منتظر حجت مدیر کل صدا و سیمای استان به خاطر تلاش های وی در ساخت فیلم و سریال های متنوع در استان، تولید برنامه‌های فاخر را عامل مهمی در جهت کسب رضایت مخاطبان و اشتغال جامعه هنری استان و شهرستان  دانست و گفت: استفاده از لوکیشن‌هایی که به نوعی تبلیغ کننده پیشینه ی  فرهنگی، مشوق گردشگری و عامل اشتغال در این حوزه است، کاری بس ارزنده از سوی صدا و سیمای گلستان در این چند سال بوده است.

بصیرنیا با بیان اینکه سینما مهم‌ترین و تاثیرگذارترین رسانه و محصول فرهنگی دنیای امروز است گفت: سینما و فیلمسازان جوان و متعهد، با هنر خود می‌توانند نقش به‌سزایی در پشتیبانی از جریان تولید در کشور داشته باشند و موانع موجود را جهت برطرف کردن آنها از طریق پرده نقره‌ای و صفحه تلویزیون به نمایش عموم بگذارند.

تله فیلم «مسافر برنزی» به تهیه کنندگی سید حسام شجاعی و کارگردانی مجید وحیدیان و با بازی نصرالله رادش، افشین سنگ چاپ، مسعود حسینی، مرتضی عباسی، رومینا آقا جانی، مریم دوستی، مهدیار معصومی، سینا ناطقی، تارا ارژنگ  در نهارخوران گرگان درحال تصویربرداری است.

داستان این تله فیلم درباره دو خلافکار هست که دنبال مجسمه برنزی عتیقه ای هستند که در این مسیر به گرگان میاند و متوجه میشوند این مجسمه به دست دختر خانواده ای افتاده که تازه نامزد کرده است و خانواده او هم برای اینکه بینند نامزد دختراشان کارش چیه به گرگان سفر کرده اند و پدر دختر که فردی ثروتمند است متوجه می‌شود دامادش یک خدمتکار است و پدر دختر که خیلی ناراحت شده از آن مجسمه در قالب طنز به عنوان گوشت کوب و حتی به عنوان تیر دورازه  فوتبال استفاده می‌کند و آن دو خلافکار دنبال عتیقه به هرطریقی سعی دارند به آن خانواده نزدیک شوند و درهمین ضمن آن‌ها برای بدست آوردن آن مجسمه برنزی  حشمت داماد این خانواده را گروگان می‌گیرند و هوتن که پلیس است و در لباس دوست به این دو سارق نزدیک شده تا متوجه شود سارقین از کجا و چطوری متوجه این مجسمه عتیقه شده اند و ادامه داستان...

جانشین تهیه کننده و مدیر تولید امیر آقا خانی، مدیر تصویربرداری محمد شاه حسینی، صدابردار محمد جواد یمقی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان ماندانا اویسی، گروه کارگردانی مهدیار معصومی و علی ایزی، طراح گریم علیرضا غدیری، طراح صحنه و لباس پروا نریمانی، عکاس پویا کابینی مقدم، مجری طرح ماندانا اویسی، آهنگساز مهدیار معصومی، منشی صحنه کیمیا آقا خانی و مدیر تدارکات حمید بخشی پوراست.

 

امتیاز شما