امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
افزایش امید و نشاط اجتماعی
افزایش امید و نشاط اجتماعی

افزایش امید و نشاط اجتماعی با تعامل صدا و سیما و حوزه هنری

مشاهده ۱۷۵
۱۴۰۱/۰۲/۲۵- ۰۸:۴۸
تعداد بازدید:175

بنی فاطمه رئیس حوزه هنری استان گلستان با حضور در صدا و سیمای استان با دکتر منتظرحجت مدیر کل صدا و سیما در خصوص هم افزایی و استفاده از ظرفیتهای موجود برای توسعه فرهنگی استان در جهت جهش تولید در آثار فاخر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صدا و سیما گلستان در این دیدار توجه به ارتقای شاخص‌های فرهنگی و هنری را از اولویت های رسانه ملی و استانی دانست و افزود: ارتباط بین هنر و رسانه ارتباطی عمیق و وسیع است و استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها و استعداد‌های هنرمندان از ذغدغه‌های رسانه ملی است.

دکتر منتظرحجت در ادامه بیان داشت: حوزه هنری یکی از حوزه‌های بسیار مهم و زیر ساختی است و تقویت این زیر ساخت یکی از توقعات مخاطبان است و همکاران صدا و سیمای گلستان با تمام توان خود پای کار هستند تا به این خواسته‌ی مخاطبان خود جامه عمل بپوشانند.

وی رویکرد اصلی رسانه ملی، پخش برنامه‌های جذاب در زمینه اشتغال‌زایی و تشویق مردم به سرمایه‌گذاری در این حوزه است، تصریح کرد: اهتمام حوزه هنری در ایجاد چنین فضایی در این مجموعه‌های فرهنگی استان  بسیار ستودنی است و قطعاً این فرصت مغتنمی است برای جویندگان علم و هنر تا در یک فضای هنری و زیبا به افزایش توان علمی و تخصصی خود بپردازند.

در ادامه این دیدار رئیس حوزه هنری ضمن تقدیر از تلاش های مدیر کل صدا و سیما استان و فعالیت های صورت گرفته در صدا و سیمای مرکز و تبیین رسالتها، سیاستها و اهداف کلان حوزه هنری در تولید و حمایت از آثار فاخر هنری، بر همکاری صدا و سیما و حوزه هنری استان در رسیدن به اهداف مشترک از پیش تعیین شده تاکید کرد.

بنی فاطمه با اشاره به ظرفیت های خوب استان در زمینه‌های فرهنگی هنری گفت: اگر این ظرفیت ها به خوبی تبیین و به تولید و توزیع اثر منجر شود، بسیاری از آن‌ها می تواند در حوزه‌های مختلف تاثیرگذار باشد و حوزه هنری استان آمادگی لازم برای گسترش همکاری‌های مشترک با صدا و سیمای استان را دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در استفاده موثر و مهندسی شده از ابزار هنر برای ایجاد جامعه‌ای سالم افزود: تامین مطالبات فرهنگی و هنری مردم بر اساس زیست بوم استان و جلوگیری از تعرضات فرهنگی در این استان از دغدغه‌های اصلی حوزه هنری است.

تصاویر

امتیاز شما