امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

گرامیداشت آزادی خرمشهر در شبکه اترک

مشاهده ۲۷۶
۱۴۰۱/۰۳/۰۱- ۱۱:۲۹

صداوسیمای مرکز خراسان شمالی در سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان با پخش برنامه‏ های ویژه این حماسه آفرینی را گرامی می‏ دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای شبکه اترک با ویژه برنامه «سلام بر خرمشهر» به استقبال این روز بزرگ می‏ رود. این برنامه با دعوت از خانواده شهدا ،فرماندهان، رزمندگان، مسئولان استان و.. به پاس زحمات وحماسه آفرینی نیروهای مسلح و مردمی‌  با بخش‏های متنوع و جذاب شامل خاطره گویی ، تجلیل از بانوان رزمنده ، خانواده شهدا و ایثارگران ،اجرای موسیقی زنده ،معرفی کتاب ،مصاحبه ، گزارش مردمی و... تلاش می‏ کند تا گوشهه‏ای از رشادت های این عزیزان را بیان کند. ویژه برنامه « سلام بر خرمشهر » به تهیه کنندگی سعید آقایی دوشنبه دوم خرداد از ساعت 21 به طور زنده ازسیمای اترک پخش می‏شود.

همچنین ویژه برنامه « شبهای اترک » به تهیه کنندگی حامد ظریفیان به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد و یادآوری رشادت ها و از خودگذشتگی رزمندگان غیور اسلام با بخش های گوناگون سه شنبه سوم خرداد ساعت 21 از شهرستان گرمه به طور زنده روی آنتن می رود.

صدای اترک نیز در برنامه‌های روزانه خود مانند «صبح اترک » ، « خونمون » ، « ضربان »، «حرف حساب»، «شکر پنیر»، «دنگ کرمانجی»، ایشق گجه له»، « بر آستان نیاز» و... در روز سوم خرداد این روز عزیز را گرامی می‏ دارد.

در این برنامه‌ها با موضوع  دستاوردهای آزاد سازی خرمشهر، چگونگی زنده نگه داشتن یاد شهدا ، آزاد سازی خرمشهر چه درسی به ما می دهد و با هدف باز خوانی و آشنایی مخاطبان با عملیات بیت ‏المقدس با  دعوت از رزمندگان و فرماندهان شرکت کننده در این عملیات، گزارش های مردمی، مسابقه، گفتگو با جانبازان حاضر در عملیات، خاطره گویی رزمندگان و خانواده شهدا و... کوشش دارد تا مخاطبان را با این فتح الفتوح بیشتر آشنا کند.

واحد خبر مرکز نیز با مجموعه خبری گفتگوی ویژه خبری ، گزارش های مردمی و همچنین پوشش مراسم‏های که به مناسبت سوم خرداد در سطح استان برگزار می‌شود یاد و خاطره این روز را پاس می دارد.

امتیاز شما