امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ظرفیت بالا
ظرفیت بالا

صدا و سیمای گلستان یکی از مراکز با ظرفیت بالاست

مشاهده ۲۰۴
۱۴۰۱/۰۳/۰۲- ۱۲:۴۸
تعداد بازدید:204

دکتر قندچی مدیر کل ساختمان و تاسیسات رسانه ملی صبح امروز با حضور در صدا و سیمای گلستان با دکتر منتظرحجت مدیرکل صدا و سیما دیدارکرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل ساختمان و تاسیسات رسانه ملی در این دیدار با اشاره به اهداف و برنامه‌های سازمان صدا و سیما با رویکرد جدید و با توجه به شعار سال گفت: صدا و سیمای گلستان در بین مراکز بسیار فعال است و با ظرفیت بالایی که این مرکز در سطح استان دارد می تواند کمک شایانی پیرو اهداف سازمان داشته باشد.

دکترقندچی در ادامه سخنانش با اشاره به پروژه‌های در حال احداث مرکز گلستان بر پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها با زمانبدی‌های تعیین شده تاکید کرد و در خصوص هر گونه همکاری قول مساعد داد.

وی در ادامه بیان کرد: اداره کل ساختمان و تاسیسات رسانه ملی در کنار همکاران صدا و سیمای استان بوده و آمادگی آن را دارد که با استفاده از تجربیات و توانمندی کارشناسان زبده خود در راستای فرهنگ سازی در حوزه‌های ساخت و ساز گامهای لازم را بردارد.

در این دیدار مدیر کل صدا و سیمای گلستان با اشاره به نقش اداره کل ساختمان و تاسیسات رسانه ملی در پویایی مراکز افزود:  صدا و سیمای گلستان با توجه به برخی ظرفیت ها در یک سری از برنامه‌ها پیشگام است و خواستار همکاری و مساعدت بیشتر اداره کل ساختمان و تاسیسات رسانه ملی از این مرکز شد.

دکتر منتظرحجت در ادامه  این دیدار بیان داشت: رسانه ملی یک رسانه عمومی است که در خدمت اقشار مختلف با موضوعات گسترده و ارتباطات فراوان قرار دارد .

وی به رتبه‌ها و قابلیت ها و توانایی‌های حوزه‌های مختلف مرکز اشاره کرد و از حوزه معاونت فنی به ویژه واحد ساختمان و تاسیسات مرکز تقدیر و تشکر نمود و افزود: از مهمترین فعالیت های حوزه ساختمان و تاسیسات مرکز می توان به ساخت دیتاسنتر، سرویس و نگهداری دوره ای و به روز رسانی سیستم های تاسیسات و ساختمان، اجرای ساختمانی نودال و برنامه ریزی جهت ساخت استودیوی تلویزیونی جدید و استاندارد سیما اشاره کرد.

مدیر کل ساختمان و تاسیسات رسانه ملی در سفر یک روزه به استان گلستان ضمن بازدید از قسمتهای مختلف حوزه‌های فنی مرکز از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مرکز قرار گرفت و گفت: اداره کل ساختمان و تأسیسات پیگیر مطالبات و درخواست های مراکز خواهد بود.

 

تصاویر

امتیاز شما