امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

صدا و سیما بازویی قوی برای حوزه سلامت است

مشاهده ۲۱۶
۱۴۰۱/۰۳/۰۵- ۱۲:۱۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به همراه جمعی از اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه به منظور تبادل همکاری با رسانه ملی با مدیر کل صدا و سیمای استان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این دیدار دکتر خطیبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان اینکه صدا و سیما بازویی قوی بین مردم و دانشگاه در حوزه سلامت است گفت: اطلاع‌رسانی و روشنگری در این حوزه و در زمان بیماری .کرونا و بحث واکسیناسیون از مهمترین اقداماتی بود که رسانه ملی توانست به جامعه و مردم کمک کند.
وی از زحمات مدیر کل این مرکز و همکاران پرتلاش صداوسیما در دوره اوج بیماری کرونا با دانشگاه تقدیر و تشکر نمود.
در این جلسه در خصوص کمک خیرین با همکاری صداوسیما و تولید برنامه‌هایی موثر در این راستا، اطلاع رسانی از حقوق بیمار و پزشک، اهتمام به راهکارهای کاهش بیماری و توجه به سبد سلامت خانواده ،توجه به فرزندآوری و راه اندازی اتاق فکر سلامت از مباحثی بود که مطرح و تبادل نظر شد.
دکتر پهلوانیان مدیرکل صدا و سیما نیز با تشکر از فعالیت‌های دانشگاه در حوزه سلامت گفت: جامعه پزشکی و سلامت استان یزد در کشور مشهور به نیکنامی هستند و به عنوان یک یزدی به این موضوع افتخار می‌کنم.
مدیر کل صدا و سیمای استان جانفشانی پرسنل دانشگاه را در دوران اوج کرونا چشمگیر عنوان کرد و بیان داشت مردم از این همه فداکاری کادر درمان سپاسگزار ند و فداکاری آنها همیشه در ذهن مردم باقی خواهد ماند.
وی با بیان اینکه سواد سلامت یک دانش نیست بلکه یک مهارت است گفت: حوزه سلامت یک متولی می خواهد که این امر را پیگیری کند و پیشنهاد داد تا شورای سلامت استان با محوریت دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شود.
پهلوانیان اطلاع رسانی و پشتیبانی از حوزه سلامت را از وظایف رسانه دانست و همکاری برای پیشگیری و اطلاع رسانی به جامعه را با دانشگاه اعلام نمود. درپایان این جلسه از زحمات مدیر کل وکارکنان صداوسیمای استان بخاطر همکاری با حوزه سلامت تقدیر و تشکر شد.

تصاویر

امتیاز شما