امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

نشست مشترک فرماندهان نیروی انتظامی و مرزبانی استان با مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی

مشاهده ۱۶۰
۱۴۰۱/۰۳/۰۷- ۱۱:۰۵

فرماندهان نیروی انتظامی و مرزبانی استان در نشستی مشترک با مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ، با بررسی نقاط اشتراک رسانه ملی و انتظامی و مرزبانی، بر اهمیت همکاری و هماهنگی بیشتر این نهادها با یکدیگر برای حفظ امنیت و آرامش مردم در شرایط حساس کنونی تأکید کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در این نشست با بیان اینکه مأموریت حافظان امنیت ، حفظ و برقراری امنیت داخلی و مرزهای کشور است به ماموریت رسانه ملی در ساماندهی افکار عمومی‌ پرداخت .

مرتضی صفری گفت: دشمن تلاش می‌کند با برهم زدن افکار عمومی و آرامش مردم ، آرامش روانی جامعه را برهم زده و در این میدان نقش رسانه ملی و نیروی انتظامی‌ و مرزبانی بسیار مهم است.

وی ابراز امیدواری کرد در این برهه زمانی و مقطع حساس با نهایت هماهنگی در مسیر حفظ آرامش مردم عمل کنیم ، چراکه صیانت از حریم کشور و تأمین آرامش و امنیت برای مردم از مهم‌ترین امور است.

صفری با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های مهم و جدی در رسانه ملی، پرداخت به موضوع امنیت است که به حول قوه الهی اکنون با حضور نیرو‌های نظامی، انتظامی و مرزبانی امنیت بالایی در کشور حاکم است اظهار داشت : امروزه هجمه‌های سنگین دشمنان نظام جمهوری اسلامی در عرصه رسانه به ویژه در فضای مجازی تشویش افکار عمومی و ایجاد بسیاری از مشکلات فرهنگی است و تلاش می‌کنند ارزش های اسلامی را تحریف و جای ظالم و مظلوم را عوض کنند.

فرمانده انتظامی‌ آذربایجان شرقی نیز در این نشست با قدردانی از تلاش‌های رسانه ملی در تبیین دستاوردهای دستگاه‌های مختلف اجرایی و پرداخت هنرمندانه به اقتدار، رحمت، کارآمدی و هوشمندی پلیس گفت : صدا و سیما و نیروهای نظامی و انتظامی همواره مورد تهاجم جبهه فرهنگی متخاصم بوده­‌اند و باید در مقابل آنان هوشمندانه و با برنامه ‌ریزی عمل کرد.

سردار حسین عبدی آگاهی بخشی، آموزش همگانی مردم، برنامه سازی و تولید محتوای تخصصی را یکی از مولفه‌های ضروری دانست و افزود: مشارکت، همراهی، همدلی مردم و هم افزایی سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف می‌تواند یاریگر پلیس در تامین امنیت و آسایش جامعه باشد.

 فرمانده مرزبانی آذربایجان شرقی نیز با قدردانی از حمایت‌های مجموعه صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در حوزه مرزبانی گفت: مرزهای استان از نظر امنیت در بهترین شرایط قرار دارد و به برکت مجاهدت های شبانه روزی مرزبانان امن می ماند.

سردار احمدی وجود امنیت را یکی از مهمترین مولفه‌های توسعه و آبادانی در جامعه برشمرد و افزود: نیروهای نظامی و انتظامی علاوه بر عمل به وظیفه خطیر یعنی حفظ امنیت عمومی در جامعه و مرزها ، خدمات مختلفی به مردم ارائه می‌کنند که در این راستا بهترین و معتبرترین منبع برای معرفی و شناساندن این خدمات به مردم صداوسیما می‌باشد.

 

 

امتیاز شما