امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
با همکاری بنیاددر شهیدصدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ،
با همکاری بنیاددر شهیدصدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ،

ساخت تله فیلم و انیمیشن درباره شهدا و مبتکران ایثارگر در شبکه دنا

مشاهده ۲۷۳
۱۴۰۱/۰۳/۰۸- ۰۹:۴۴
تعداد بازدید:273

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد از ساخت تله فیلم درباره شهدا و تولید انیمیشن در حوزه ایثار و شهادت در شبکه استانی دنا خبر داد.

امیر رئوف در جلسه دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 200 قسمت برنامه یاد یاران با عنوان ایثار و شهادت در حوزه سیمای شبکه استانی دنا شامل وصیت نامه شهدا، تصویر شهید و زندگی نامه آنان در این رسانه پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه از مشارکت بنیاد شهید استان در تولید آثار فاخر فرهنگی استقبال می‌کنیم، افزود: در بنیاد شهید و امور ایثارگران سوژه‌های مناسب  در مورد شهدا و خانواده‌های بزرگ ایثارگران هشت سال دفاع مقدس وجود دارد.
رئوف با بیان اینکه صداو سیمای کهگیلویه و بویراحمد در تولید آثار فاخر در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات خوبی را انجام داده است، افزود: تولید 200 انیمشین، کتاب پایی که جا ماند، برنامه‌های رادیویی افلاکیان خاکی، روایت ایثار، سروش آسمانی، راه اندازی باکس خبری تویی که نمی‌شناختت، تولید موشن گراف و عکس نوشته از وصایای شهدا در حوزه فضای مجازی از مهم ترین این برنامه‌های این رسانه برای معرفی ارزش های هشت سال دفاع مقدس  برای آشنایی جوانان و مردم است.
مدیرکل شبکه استانی دنا در پایان گفت: صدا و سیما این آمادگی را دارد تا با همکاری بنیاد شهید خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران موفق، مبتکر ، خلاق ، نوآور یا مخترع را به جامعه معرفی کند.
پارسیان نژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم همکاری مدیرکل صداوسیما و همکاران آن با مجموعه بنیاد شهید را برای پوشش اخبار و تولید آثار فاخر در حوزه ایثار و شهادت قابل تقدیر دانست و گفت: بنیاد شهید این را آمادگی دارد تا با همکاری صدا و سیما در ساخت و تولید تله فیلم در رابطه با ایثار و شهادت، تولید کارهای مشترک در حوزه تله فیلم و سرود و نماهنگ همکاری لازم را داشته باشد.

امتیاز شما