امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
خشتی از بهشت
خشتی از بهشت

چگونگی برخورد با انسان‌های تنگ نظر در "خشت بهشت" رادیو قرآن

مشاهده ۲۰۲
۱۴۰۱/۰۳/۰۹- ۱۰:۲۳
تعداد بازدید:202

مجله رادیویی خانواده "خشت بهشت" عنوان برنامه ای از رادیو قرآن است که با محوریت تحکیم بنیان خانواده و ارائه الگوی ایرانی اسلامی خانواده ایرانی به روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه کاری از گروه علوم قرآنی شبکه رادیویی قرآن است که شنبه تا پنج شنبه هر هفته ساعت ۱۰ صبح به مدت ۵۰ دقیقه تقدیم شنوندگان خواهد شد.

مجله رادیویی «خشت بهشت» با رویکرد «تحکیم بنیان خانواده، داشتن خانواده ای سالم، ارائه الگوی ایرانی اسلامی خانواده ایرانی» تولید و پخش می‌شود و در هر برنامه یک موضوع اصلی تعریف می‌شود که در قالب بحث های کارشناسی، نمایش ، گزارش و ... به آن پرداخته می‌شود و مخاطبان نیز از طریق پیامک و تلفن در آن مشارکت و همفکری می‌کنند.

این برنامه چهارشنبه‌ها با موضوع نباید‌ها به تهیه‌کنندگی مونا توسلی و گویندگی محمد مطلب تقدیم مخاطبان می‌شود.

خشت بهشت در برنامه روز چهارشنبه چهارم خرداد ماه با طرح این نباید که تنگ نظر نباشیم، روی آنتن رفت و از مخاطبان این سؤال را مطرح نمود که با افراد تنگ نظر چگونه رفتار می‌کنید؟. حجت الاسلام والمسلمین آراسته در خصوص موضوع برنامه گفت: ما در زندگی با انسان‌هایی برخورد می‌کنیم که چشم دیدن موفقیت دیگران را نداشته و یا خوشی و شادی که به دیگران میرسد را تاب نمی آورند که به آنها تنگ نظر می‌گوییم. در موارد زیادی برخورد مستقیم در مقابل این افراد نتیجه ای نخواهد داشت. اما اگر آنها را به داشته‌ها و ارزشمندی‌های خودشان متوجه کنیم، شاید بتوانیم قدری از تنگ نظری آنها بکاهیم. حجت الاسلام والمسلمین طبرایی کارشناس مذهبی برنامه نیز در بخشی دیگر به بیان توضیحاتی در خصوص موضوع برنامه پرداخت.

پخش آیتم گزارشی و نمایشی کوتاه از دیگر بخش های این برنامه بود. مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.radioquran.IR از پخش زنده شبکه استفاده و در جریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قرار بگیرند. از طریق موج اف.ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز شنونده ما باشید.

امتیاز شما