امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

حضور استاد نجفی در جشنواره صد رادیو قرآن

مشاهده ۳۸۹
۱۴۰۱/۰۳/۰۹- ۱۰:۲۹

جشنواره قرآنی صد که با هدف نهضت ملی تلاوت قرآن کریم به همت شبکه رادیویی قرآن فعالیت خود را آغاز نموده است، با هدف عمومیت بخشیدن به تلاوت قرآن کریم، روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، قرائت قرآن کریم در صد ثانیه به زبان ساده و بدون غلط اعرابی و کلمه ای، تنها شرط شرکت در این جشنواره قرآنی رادیویی است.

فصل جدید این برنامه که از روز شنبه هفدهم اردیبهشت ماه به تهیه کنندگی علیرضا صفرزاده، اجرای مهدی صفری و به کارشناسی استاد بهروز یاری گل از پیشکسوتان قرآنی کشور با بخش های مختلفِ ارزیابی آثار ارسالی توسط کارشناس برنامه، گزارش میدانی و گفت و گو با مخاطبان و دریافت نظرات آنان، گفت و گو با اساتید و قاریان قرآن، گفت و گو با شخصیت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین حضور چهره‌های شناخته شده هنری، فرهنگی و ورزشی در برنامه‌ها در خدمت مخاطبان خواهد بود.

دکتر بهروز یاری گل در بخشی از برنامه جشنواره صد روز چهار شنبه چهارم خرداد ماه گفت: خدای بزرگ را شاکریم تا فرصتی نصیبمان شد بتوانیم از طریق جشنواره قرانی صد در خدمت مخاطبان رادیو قرآن و قرآن دوستان عزیز باشیم. بنابراین شرکت کنندگان در این جشنواره قرآنی باید تلاش کنند تا قرآن کریم را به ساده ترین شیوه ممکن تلاوت نموده و انشاء الله بتوانند استعداد قرآنی خود را در این برنامه کشف نموده و ضمن پرورش آن، انس بیشتری با کلام وحی داشته باشند.

در بخشی از برنامه استاد رضا نجفی از چهره‌های مطرح قرآنی کشور مهمان برنامه بود و طی سخنانی گفت: توفیقی شد تا با جشنواره قرآنی صد همراه باشم. مؤمنان در وهله اول از سوی خداوند متعال به خواندن و قرآن توصیه شده اند بنابراین ما مسلمانان همین که روزانه مصحف شریف را باز نموده و با دانش خود بدون صوت و لحن قرآن کریم را تلاوت نماییم نیز دارای ارزش معنوی است و اعجاز کلامی قرآن را درک می‌کنیم که می توانیم آن را در زندگی خود به کار بندیم.

در این برنامه نیز مخاطبان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند و استاد بهروز یاری گل توصیه‌های لازم در خصوص قرائتشان را بیان نمود.

ازشرکت کنندگان دعوت می‌شود؛ جهت نام نویسی، اطلاع از جزئیات و ارسال آثار خود به سایت رادیو قرآن به آدرس "http://www.radioquran.ir/ مراجعه کرده و در بخش جشنواره ۱۰۰ پس از تکمیل اطلاعات شخصی نام، نام خانوادگی، سن، محل سکونت و … فایل صوتی خود را بارگزاری نمایند و یا فایل صوتی تلاوت خود را در اپلیکیشن واتساپ به شماره۰۹۱۰۸۹۹۴۱۰۰ارسال نمایند.

همچنین علاقه مندان جهت شرکت در این پویش می توانند با تلفن گویای شبکه به شماره۰۲۱۲۷۸۶۰۱۰۰تماس حاصل نمایند. مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند ازطریق وبسایت www.radioquran.ir به صورت زنده در جریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قرار بگیرند و دیدگاه و نظرات خود را از طریق سامانه پیامکی و تلفن گویای شبکه با ما در میان بگذارند. شنوندگان می توانند از طریق موج اف.ام ردیف۱۰۰مگاهرتزشنونده رادیو قرآن باشند. 

امتیاز شما