امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
اوج کمال انسانیت شهادت است
اوج کمال انسانیت شهادت است

برگزاری یادواره شهدا با حضور مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان

مشاهده ۲۶۸
۱۴۰۱/۰۳/۰۹- ۱۳:۲۸
تعداد بازدید:268

علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با حضور در دو یادواره شهدای عیش آباد و جعفر آباد رفسنجان، ضمن گرامیدا شت نام و یاد شهدا، گفت: شهدا به واسطه بهره‌مندی از فضل الهی، دائما خشنود هستند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با حضور در دو یادواره شهدای عیش آباد و جعفر آباد رفسنجان، ضمن گرامیدا شت نام و یاد شهدا، گفت: شهدا به واسطه بهره‌مندی از فضل الهی، دائما  خشنود هستند. شهدا زنده‌اند و در نزد خدای متعال روزی می‌خورند؛ و به کسانی که در خط آنان هستند بشارت می‌دهند که نه بترسید و نه اندوهناک باشید، محکم در مسیر الهی گام بردارید.

 علیرمضانی در ادامه با اشاره به به مسائل روز گفت: گزینه‌های نظامی روی میز دشمنان تمام شده و اکنون برگ برنده دشمن، رسانه و فضای مجازی است.

وی در ادامه به نقل حدیثی از امام نهم شیعیان پرداخت و بیان کرد: حضرت امام جواد علیه السلام فرموده‌اند: هر کس به گوینده ای گوش دهد، او را پرستیده است. اگر گوینده از خدا بگوید، انگار بندگی خدا کرده و اگر گوینده از زبان شیطان حرف بزند، بندگی شیطان کرده است. مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان افزود: هر حنجره ای ، هر منبری و تریبونی علیه ولایت و شهدا، علیه دین و اهل بیت حرف بزند، حنجره شیطان است و هر کس گوش بدهد و باور کند دو برابر شیطان را بندگی کرده است.

امتیاز شما