امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبکه استانی دنا به سوگ بنیان گذار انقلاب می نشیند

مشاهده ۲۱۹
۱۴۰۱/۰۳/۱۰- ۱۰:۱۵

به مناسبت سی‎ و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد تمام برنامه‌های خود را به این رویداد بزرگ اختصاص داده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای شبکه استانی دنا در روزهای 14 و 15 در برنامه «آرام جان» به واکاوی زندگانی حضرت امام خمینی(ره) و تاثیر آن در بیداری ملل جهان، می‌پردازد و زندگی ساده و بی آلایش امام(ره) سابقه مبارزاتی ایشان، انعکاس رسانه‌ای مراسم ارتحال امام خمینی(ره)، نقش امام راحل در الگوگیری مردم دیگر کشورها و شکل‌گیری مبارزات انقلابی و مستند گزارشی از زندگانی امام(ره) را به روی آنتن می‌برد.

  برنامه «میزگرد» هم در  ویژه برنامه‌هایی به مناسبت 15 خرداد از زبان بزرگان و شخصیت مهم کشور و جهان، به فلسفه قیام 15 خرداد و اعلام عزای عمومی‌ توسط امام خمینی(ره) در آن دوره بیان و  تاثیر این رویداد مهم بر تغییر اوضاع و احوال آن روزها می‌پردازد نمایش فیلم  و سریال متناسب با این رویداد مهم، برنامه‌های ترکیبی، گفت‌وگو محور، صبحگاهی، شبانگاهی و کودک و نوجوان هم از دیگر برنامه‌های  سیمای استانی دنا در روزهای 14 و 15 خرداد است .

رادیو دنا نیز در برنامه «یاد یار» در 14 خرداد تمام برنامه‌های خود را به سیره و زندگی امام (ره) ، ارتباط با شهرستان‌های اراک، خمین، قم، انعکاس مراسم عزاداری هم استانی در سوگ حضرت امام(ره)، گزارش و مصاحبه با اصناف و بازاریان، جوانان و تحصیلکرده‌ها، علما و اندیشمندان، عشایر و روستائیان مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص می دهد. در روز 15 خرداد نیز در برنامه «حماسه ماندگار» به تبیین و نقش امام خمینی(ره) در علل شکل گیری قیام 15 خرداد پرداخته می‌شود. .

طراحی صفحه وب سایت مرکز، پخش برنامه‌های تامینی، نمایش‎های رادیویی، ویژه برنامه‌های تلویزیونی، میان برنامه‌های جذاب، سرود و نماهنگ‎های انقلابی، پخش فیلم و سریال‎های متناسب با شخصیت حضرت امام(ره} از فعالیت‎های دیگر شبکه‌ استانی دنا در ایام ارتحال است.

پوشش خبری مراسم عزاداری مردم استان، ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری، آماده‎ سازی تیم‎های خبری در شهرستان‌ها و مرکز استان، مصاحبه با اقوام مختلف استان در خصوص شخصیت ملکوتی و بارز حضرت امام (ره)، تولید مستند نقش یاران امام در کهگیلویه و بویراحمد در راهنمایی مردم قبل و بعد از انقلاب، از برنامه‌های واحد خبر شبکه دنا در ایام ارتحال حضرت امام (ره) به ‎شمار می‎آید.

معاونت فضای مجازی این مرکز نیز به مناسبت سی ‎و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، تولید نماهنگ امام و انقلاب و ویدئو کامنت از نگاه رهبری را برای هم استانی‌ها تدارک دیده است.

امتیاز شما