امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

شگفتانه برنامه «مثبت تلاوت» رادیو قرآن

مشاهده ۴۰۵
۱۴۰۱/۰۳/۱۰- ۱۰:۴۵

«مثبت تلاوت» عنوان جنگ عصرگاهی جدید و مفرح رادیو قرآن است که در ادامه پخش برنامه محله تلاوت رادیو قرآن که سال گذشته تقدیم مخاطبان این شبکه می‌شد، با رویکردی متفاوت و آیتم های جدید شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ تا حوالی ساعت ۱۹ روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پخش زیباترین تلاوت ها از قاریان مشهور جهان اسلام، گفت و گو با قاریان و قاریان پیشکسوت ایرانی، بیان خاطرات طلایی، پخش فرازهای طلایی و نغمات و ...... ، مسابقه و خدمت به ساحت مقدس قرآن کریم و  اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از جمله بخش های این برنامه می‌باشد.

مثبت تلاوت در برنامه خرداد ماه به تهیه کنندگی میثم رجبیان و گویندگی نیما غفارزاده فرازهایی ناب از تلاوت های بی نظیر استاد حمدی زامل، استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد، استاد محمد عمران، استاد محمود حسین منصور، استاد محمد لیثی و ..... را تقدیم مخاطبان می نماید. پخش آیتم شگفتانه، بخشی دیگر از این برنامه است.

مخاطبان در سرتاسر دنیا میتوانند ازطریق وبسایت www.radioquran.ir از پخش زنده شبکه استفاده و درجریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قرار بگیرند و دیدگاه و نظرات خود را ازطریق سامانه پیامکی و تلفن گویای شبکه با ما درمیان بگذارند. از طریق موج اف.ام ردیف۱۰۰مگاهرتزشنونده ما باشید.

امتیاز شما