امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

اطلاع رسانی مطلوب حادثه متروپل

مشاهده ۴۲۴
۱۴۰۱/۰۳/۱۲- ۲۲:۲۶

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت گفت: صدا و سیمای مرکز آبادان به صورت مطلوب عملیات آوار برداری ساختمان متروپل را، لحظه به لحظه اطلاع رسانی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،مهدی عرفاتی در سفر به آبادان پوشش زنده و انعکاس لحظه‌ به لحظه عملیات آواربرداری و مدیریت بحران در حادثه ریزش ساختمان متروپل را حائز اهمیت دانست و گفت: محلی که دوربین‌های صدا و سیمای مرکز آبادان استقرار یافته و به صورت لحظه‌ای تصاویر مربوط به عملیات آواربرداری را مخابره می‌کند، مصداقی از کار سخت و طاقت فرسای کارکنان این رسانه است.
او با بیان اینکه با انعکاس مداوم عملیات آواربرداری حتی در یک متر مربع تا حدودی می‌توان از بار درد و رنج مردم مصیبت دیده کاست افزود: در این زمینه صدا و سیما، رسانه‌های رسمی و فعالان فضای مجازی به خوبی عمل کردند.
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به ناپایدار بودن سازه متروپل و خطر فرو ریختن بخش‌های دیگری از آن گفت: در مدت حضورم در آبادان از نزدیک شاهد تلاش مجاهدانه و از خودگذشتگی نیرو‌های امدادی و رسانه ای بودم.
عرفاتی روایتگری مجاهدت‌ها و تلاش‌های امدادگران و نیرو‌های میدانی را نیز مهم ارزیابی کرد و گفت: روایت گری این حادثه در دستور کار صدا و سیمای مرکز آبادان قرار گرفته و در حال انجام است.

تصاویر

امتیاز شما