امروز دوشنبه  ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

اوقات فراغت «به وقت زندگی»

مشاهده ۸۱
۱۴۰۱/۰۳/۱۶- ۱۳:۳۳

برنامه خانواده محور «به وقت زندگی» رادیو صبا به موضوع اوقات فراغت فرزندان در خانواده می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،با توجه به قرار گیری در آستانه فصل تابستان و شروع فصل تعطیلی مدارس این برنامه روز سه شنبه ۱۷ خرداد با موضوع اوقات فراعت همراه مخاطبان می‌شود.

اوقات فراغت زمانی است که فرد وظایف خود را انجام داده و فرصتی در اختیار دارد تا به فعالیت‌های مورد علاقه‌اش بپردازد. تغییرات در سبک زندگی، بازنشستگی، تغییر شغل، فارغ‌التحصیل شدن از مدرسه و دانشگاه یا تغییر در شرایط خانواده مانند ازدواج فرزندان و غیره سبب می‌شود وقت آزاد بیشتری در اختیار داشته باشید. این اوقات ارزشمند برای افرادی که هیچ برنامه‌‌ی خاصی برای بهره‌گیری از این زمان‌ها ندارند، بسیار خسته‌کننده و عذاب‌‌آور است ولی در مقابل پر کردن تمام وقت آزاد فرزندان تحت تاثیر تبلیغات گسترده موسسات و مراکز آموزشی نیز توصیه نشده است.
این برنامه با پخش آیتم های متنوع و گفتگو با مردم به مخاطبان یادآور می‌شود که اوقات فراغت، زمانی است که فرزند شما کارهایی را که مورد علاقه اوست و از انجام دادن آنها لذت میبرد باید انجام دهد و به یاد داشته باشید که حتما برای لذت بردن فرزندان به ویژه کودکمان نباید هزینه ی زیادی کنیم مثلا ثبت نام در کلاسی که شهریه ی خیلی بالایی دارد اما با کارهای ساده هم میتوان از اوقات فراغت به خوبی بهره برد.
برای اینکه فرزند از تمام اوقات فراغت خود بهره کافی ببرد و این اوقات برایش لذت بخش باشد باید توسط پدر یا مادر برنامه ریزی مناسبی داشته باشد. برای برنامه ریزی اوقات فراغت علایق کودکتان باید در اولویت قرار گیرد.

به وقت زندگی هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و اجرای سمانه مبلغ حسینی و بازیگری آسیه گرجی و امیرعضد همراه مخاطبان می‌شود.

امتیاز شما