امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

لبخند «به دنیای بدون من»

مشاهده ۱۸۵
۱۴۰۱/۰۳/۱۸- ۱۳:۵۱

رادیو صبا در برنامه «دنیای بدون من» هر روز به یکی از نعمت های خداوند لبخند می زند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «دنیای بدون من» عنوان یکی از برنامه‌های جدید این شبکه است، که از نیمه خرداد راهی آنتن شده است.
این برنامه با رویکرد طنز و سرگرمی هر روز یکی از اجزای دنیا را حذف می‌کند و برای مخاطبان دنیای بدون آن را تصویر سازی می‌کند.
نسیم صباغان تهیه کننده این برنامه گفت: همه ما هر روز در زندگی روزانه خود با افراد اشیا و یا احساس هایی سر و کار داریم که بدون توجه به نقش و اهمیت آنها از کنارشان عبور می‌کنیم یا شاید آنها را بی ارزش و کم ارزش می دانیم.
برنامه «دنیای بدون من» هر روز با حذف یکی از اینها مثلاً مادر، پدر، دوست و همسایه یا اشیایی مثل دفتر، اینترنت، مداد و یا احساساتی مثل امید، آرزو خنده،گریه و.. دنیا را با نگاهی طنز تصور می‌کند.
در این برنامه مجری برنامه صاحبه عظیمی مصداق های از دنیای بدون من به مخاطبان ارائه می‌کند و در بخش نمایشی با نگاهی طنز این برنامه را برای مخاطبان تداعی می‌کند.
وی افزود: در این برنامه تلاش می‌شود با نگاهی طنز و سرگرمی‌ به اهمیت و نقش موثر هر یک از اجزای دنیا پرداخته شود.
تهیه کننده برنامه در پایان بیان کرد، «دنیای بدون من» با لبخند یادآور هر یک از نعمت های خداوند می‌شود که گاهی در نگاه ما کوچک شمرده می‌شود ولی نقش بزرگی در لحظه زندگی ما دارند.
برنامه «دنیای بدون من» هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت۱۵ به تهیه‌کنندگی و نویسندگی نسیم صباغان و اجرای صاحبه عظیمی و بازیگری مونا قنادها و امیر قربانی تقدیم مخاطبان رادیو صبا می‌شود.

امتیاز شما