امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
بازدید مدیر شبکه نسیم از برنامه «تهمتن»
بازدید مدیر شبکه نسیم از برنامه «تهمتن»

توسعه فرهنگ پهلوانی در قالب مسابقه و سرگرمی

مشاهده ۲۸۸
۱۴۰۱/۰۳/۱۹- ۱۴:۴۸
تعداد بازدید:288

سیدمحمدرضا خوشرو، مدیر شبکه نسیم با حضور در پشت صحنه برنامه «تهمتن» از روند تولید و ضبط این برنامه تلویزیونی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در جریان این بازدید رضا نصیری شهرضایی ، تهیه کننده و بهداد سلیمی و آیدین خطایی مجریان برنامه تهمتن به ارایه توضیحاتی درباره برنامه، بازخوردها و... پرداختند و گفتگویی صمیمانه شکل گرفت.

خوشرو ، مدیر شبکه نسیم نیز درباره فضای برنامه گفت : با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در شبکه بازخوردهای خوبی از این برنامه دریافت کردیم و رقابت و تلاش جالب و خوبی را هم شاهد بودیم.

مدیر شبکه نسیم در سخنانی درباره تولید برنامه‌هایی چون «تهمتن» گفت: هدف چنین برنامه‌هایی این است که فرهنگ پهلوانی در قالب سرگرمی و مسابقه نمایش داده شده و مورد تشویق قرار گیرد. همچنین تعامل سازنده بین شرکت کنندگان و مشوقین آنها که اکثرا شامل خانواده‌های آنان است در معرض دید مخاطبان گذاشته شود. همچنین تلاش شده تا با ساختار متفاوتی که برای این برنامه در نظر گرفته شده و براساس ساعت پخش مناسب در شبکه پخش به نقطه‌های هدفگذاری شده برسیم.

خوشرو ادامه داد: در "تهمتن" ما شاهد این هستیم که حتی واژه‌های بیگانه در گفتگوی بین مجریان بومی سازی شده و برنامه از این طریق نیز نقش فرهنگ سازی رسانه ای خود را نیز به درستی ادا می‌کند.

در جریان این بازدید بخش هایی از برنامه در حضور مدیر شبکه ضبط شد.

امتیاز شما