امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
همزمان با میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) صورت می‌گیرد:
همزمان با میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) صورت می‌گیرد:

برگزاری افتتاحیه فصل اول جشنواره سراسری ۱۰۰ رادیو قرآن

مشاهده ۶۳۷
۱۴۰۱/۰۳/۲۱- ۱۲:۲۴
تعداد بازدید:637

همزمان با میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) فصل اول جشنواره قرآنی صد با محوریت قرائت آسان و ساده جزء اول قرآن کریم و با هدف گسترش فرهنگ ساده خوانی در جهت افزایش هرچه بیشتر انس با قرآن کریم آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فصل اول جشنواره صد شبکه رادیویی قرآن؛ (جشنواره سراسری نهضت ملّی قرآن خوانی) با محوریت قرائت ساده و آسان جزء اول قرآن کریم از روز شنبه بیست و یکم خرداد ماه مقارن با روز ولادت با سعادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء به تهیه کنندگی علیرضا صفرزاده، اجرای مهدی صفری و کارشناسی استاد بهروز یاری گل به روی آنتن خواهد رفت .
پخش تصویری افتتاحیه این جشنواره قرآنی روز شنبه ۲۱ خرداد ماه ساعت ۱۶:۰۰ در روز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با حضور علی بخشی زاده معاون صدای جمهوری اسلامی ایران و محمدحسین حسنی مدیرعامل خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) به صورت زنده از اپلیکیشن ایرانصدا، سایت شبکه رادیویی قرآن www.radioquran.ir و صفحه فضای مجازی رادیو قرآن به آدرس instagram.com/radioquran_ir تقدیم شنوندگان خواهد شد.
لازم به ذکر است این فصل از جشنواره قرآنی صد از ۲۱ خرداد تا ۱۷ شهریور ماه با محوریت تمرکز بر جزء اول قرآن کریم و با اهداف عمومیت بخشی قرائت قرآن کریم، تشویق و ترغیب به خواندن قرآن کریم، باز تعریف و یا اصلاح ذهنیت نسبت به موضوع قرائت و قاری ... ، ساده و قابل دسترس کردن یادگیری و قرائت قرآن و ماجور و مقبول بودن قرائت ساده و غیر تخصصی از رادیو قرآن موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز پخش خواهد شد.

علاقه‌مندان بدون محدودیت سنی و تفکیک جنسیتی، می‌توانند؛ با خواندن آیاتی از کلام الله مجید در مدت زمان ۱۰۰ ثانیه در این جشنواره شرکت نمایند. شرکت کنندگان باید جهت نام‌نویسی ، اطلاع از جزئیات و ارسال آثار خود به سایت رادیو قرآن به آدرس www.radioquran.ir مراجعه کرده و در بخش «جشنواره ۱۰۰» پس از تکمیل اطلاعات شخصی (نام، نام خانوادگی، سن، محل سکونت…)، فایل صوتی خود را بارگزاری نمایند و یا فایل صوتی تلاوت خود را در اپلیکیشن واتساپ به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۱۰۰ ارسال نمایند. همچنین علاقه مندان جهت شرکت در این پویش می‌توانند با تلفن گویای شبکه به شماره ۰۲۱۲۷۸۶۰۱۰۰ تماس حاصل نمایند.
گفتنی است، ملاک شرکت در جشنواره فقط صحیح خوانی قرآن کریم و رعایت اعراب صحیح کلمات می‌باشد؛ رعایت قوائد تجویدی، تکنیک‌های صوتی و ارکان تلاوت ملاک ارزیابی نیست.

امتیاز شما