امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد در سال 1400
صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد در سال 1400

رشد کیفی برنامه‌های صداو سیمای کهگیلویه و بویراحمد

مشاهده ۲۰۰
۱۴۰۱/۰۳/۲۱- ۱۳:۰۵
تعداد بازدید:200

صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد در ارزیابی شبکه‌های تلویزیونی سیمای مراکز استان‌ها در سال 1400 رتبه دو مراکز را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،، امیر رئوف در باره موفقیت سیمای شبکه استانی دنا گفت: در ارزیابی سیمای مراکز  استان‌ها براساس آیین نامه رتبه بندی شبکه‌های تلویزیونی در 14 شاخص در سال 1400  مورد ارزیابی قرار گرفت که سیمای شبکه استانی دنا امتیاز 69.97 رتبه دوم کشور، رتبه یک را در مراکز سطح دو را به خود اختصاص داد.
وی با بیان اینکه رتبه سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد براساس ارزیابی‌ها در سال 97،  بیست و چهارم و در سال 98 به رتبه چهارم و در سال 99 به رتبه دوم ارتقا پیدا کرد، افزود: با برنامه ریزی و حمایت هایی که از نیروهای جوان مرکز صورت گرفت برای دومین سال متوالی نیز شبکه دنا موفق به کسب رتبه دوم در سیمای مراکز استانها شود.
مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه براساس آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان، شبکه دنا به رکورد 76.3 درصد و با میزان رضایتمندی 80 درصد سومین شبکه استانی پربیننده در سطح کشور محسوب می‌شود، بیان کرد: این افتخار برای استان، با تلاش همگانی مجموعه همکاران ما در حوزه سیما و برنامه ریزی و تغییر در فرم و ساختار و محتوای برنامه میسر شد.
 ساختارهای ترکیبی و گفت و گو محور سعی شده متناسب با میل و نیاز و ذائقه‌ای که مخاطب دارد و از فرم‌هایی که با آداب و رسوم و فرهنگ مردم سنخیت داشته باشد تغییراتی را در شکل برنامه‌ها ایجاد کنیم.


امتیاز شما