امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

آب و برق رایگان در «رادیو صبا»

مشاهده ۱۹۱
۱۴۰۱/۰۳/۲۳- ۱۰:۳۱

رادیو صبا در برنامه زنده «صبح صبا» با نگاهی طنز به سیاست های تشویقی مدیرت مصرف آب و برق می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه زنده «صبح صبا» در حال به مجله صبحگاهی با هدف اطلاع رسانی و شوخی با اخبار ایران و جهان همراه مخاطبان می‌شود.
صبح صبا هر روز در اولین ساعات روز با شوخی و طنز و با همراهی مخاطبان به نقد طنازانه اتفاقات سیاسی و اجتماعی روز می‌پردازد. این برنامه در کنار اطلاع رسانی هر روز یکی از خبرهای مهم اجتماعی و فرهنگی را به عنوان سوژه برنامه مطرح می‌کند وجویای نظرات مردمی درباره تصمیمات مهم مسئولین جامعه می‌شود..
با افزایش دما و به دنبال آن افزایش مصرف آب و برق در استان، شرکت‌های آب و برق از مردم خواستند که مصرف انرژی را مدیریت کنند تا دچار اُفت یا قطعی نشویم. در همین راستا برای مشترکین طرح های تشویقی متنوعی مثل آب و برق رایگان برای کم مصرف ها تعریف شده است.
برنامه صبح صبا با نگاهی طنز به نقد وبررسی این طرح ها می‌پردازد. این برنامه روز سه شنبه ۲۴ خرداد با طرح این سوال طنز که «قبض آب و برق را می‌بینید چی می‌گید؟» به این موضوع می‌پردازد.
در این برنامه از طریق تعامل با مخاطبان و پخش آیتم های متنوع راهکار‌های صحیح مدیریت مصرف برق از قبیل: تنظیم ترموستات کولر‌های گازی بر روی ۲۵ درجه سانتی گراد، استفاده از دورکندکولر‌های آبی، استفاده از نور طبیعی روز و خاموش کردن لامپ‌های اضافی و عدم استفاده از وسایل پرمصرف برقی مانند اتو، جاروبرقی، لباسشویی، ظرفشویی و... در ساعات اوج بار ۱۲ تا ۱۸ بعد ازظهر را به مخاطبان یاد آوری می‌شود.
مخاطبان با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ و تماس با شماره ۲۲۴۵۳۰۴۳ می توانند در این برنامه تعامل داشته باشند.

برنامه «صبح صبا» از شنبه تا چهارشنبه به سردبیری امیر اکبری و تهیه کنندگی محمدحسین خسروجردی و با اجرای محمدرضا قلمبر تقدیم مخاطبان می‌شود.

امتیاز شما