امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
قائم مقام معاونت صدای رسانه ملی؛
قائم مقام معاونت صدای رسانه ملی؛

انس با قرآن کریم زمینه ساز موفقیت انسان در زندگی

مشاهده ۳۹۶
۱۴۰۱/۰۳/۲۵- ۱۰:۳۶
تعداد بازدید:396

قائم مقام معاونت صدای رسانه ملی انس با قرآن کریم را موهبتی الهی دانست که با عنوان کتاب راهنما، روشنگر انسان‌ها در همه زمینه‌های زندگی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مظفری قائم مقام معاونت صدای رسانه ملی در گفتگو با زهرا پناهی گزارشگر اختصاصی رادیو قرآن ضمن تلاوت آیاتی از جزء یکم قرآن کریم گفت: خوشبختانه علیرغم دغدغه‌های کاری فراوان، به همراه جمعی از دوستان خود برنامه ای را تحت عنوان "معجون صبحگاهی" داریم که در قالب آن هر روز طی برنامه ای مشخص در سه زمان پنج دقیقه ای یک صفحه قرآن کریم، یک صفحه نهج البلاغه و یک صفحه صحیفه سجادیه را قرائت می نماییم. این امر در انرژی روزانه ما بسیار تأثیر داشته است و تلاش ما بر این بوده است تا انشاء الله این بهره برداری را به صورت منظم حفظ نماییم.
وی در ادامه با بیان اینکه از دوران کودکی با راهنمایی‌های مرحوم مادرم با قرآن کریم مأنوس بودم، تصریح کرد: بنده این توفیق را داشتم تا از همان دوران طفولیت در جلسات مختلف قرآنی حضور داشته و از محضر اساتید مختلف بهره مند باشم. از دوران نوجوانی نیز این توفیق نصیبم شد تا تدریس قرآن نموده و دارالقرآنی تأسیس نمودیم که تاکنون تلاشمان بر این بوده است تا خادم و بهره بردار از قرآن کریم باشیم.
دکتر مظفری در پایان خاطرنشان کرد: آن چیزی که خودم از آن نتیجه گرفتم این بوده است که از قرآن کریم به عنوان کتاب راهنما بهره مند شوم. اگر انسان در استفاده از نعمات الهی به دستورالعمل های قرآن کریم در آن زمینه رجوع کند، قطعا فضای جامعه و نوع ارتباط با مصحف شریف به گونه ای بسیار ارزنده خواهد بود.

امتیاز شما