امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
مسیر انس رادیو قرآن
مسیر انس رادیو قرآن

معرفی نوجوانان حافظ قرآن کریم در مسیر انس رادیو قرآن

مشاهده ۴۰۴
۱۴۰۱/۰۳/۲۸- ۱۰:۳۱
تعداد بازدید:404

برنامه "مسیر انس" با محوریت آموزش حفظ، ترجمه، قرائت و تجوید قرآن کریم پنج شنبه‌ها با موضوع آشنایی با چند نوجوان قرآنی ساعت ۹ صبح به مدت ۲۵ دقیقه به روی آنتن رادیو قرآن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه مسیر انس در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تولید، پخش و تقدیم مخاطبان می‌شود. این برنامه پنج شنبه‌ها با موضوع آشنایی با چند نوجوان قرآنی به روی آنتن می رود که مخاطبان می توانند به صورت پیامکی و تلفنی در برنامه مشارکت داشته باشند. مسیر انس روز پنجشنبه ۲۶ خرداد ماه نیز همچون برنامه‌های قبل با حضور نوجوانان حافظ قرآن کریم همراه خواهد بود.بخش یک آیه یک پرسش با محوریت پاسخ به پرسش های قرانی نوحوانان و با موضوع پاسخ به سوال روش صحیح حفظ قرآن همراه با درک وفهم قرآن چگونه است ؟ توسط زهرا امینی حافظ کل قرآن ، معرفی کتاب آسنا و راز کنیسه توسط رقیه بابایی در بخش باغ کتاب و پخش آیتم یک آیه زندگی با هدف روخوانی و مفاهیم در آیات موضوعی قرآن کریم با موضوع امر به معروف و نهی از منکر به کارشناسی استاد رضا نباتی بخش های مختلف این برنامه خواهد بود.
گفتنی است مخاطبان برنامه این هفته با دو نوجوان قرآنی کشور، محمد طه نظری خرم و محمد امجدیان آشنا خواهند شد.
مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.radioquran.IR از پخش زنده شبکه استفاده و در جریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قرار بگیرند. از طریق موج اف.ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز شنونده ما باشید.

امتیاز شما