امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

رادیو سلامت برای ناشنوایان دیدنی می‌شود

مشاهده ۴۵۳
۱۴۰۱/۰۳/۳۰- ۱۵:۳۳

برنامه با هم حرف بزنیم که هر روز از رادیو سلامت پخش می‌شود، قرار است با حضور مترجمان برای ناشنوایان ضبط و در سایت این شبکه رادیویی در دسترس شنوندگان کم شنوا و ناشنوا قرار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ملیحه کاظمی‌که تهیه کنندگی برنامه با هم حرف بزنیم را به عهده دارد در این باره توضیح می دهد: شنبه‌های آخر ماه این برنامه را با حضور مترجمان برای ناشنوایان و کم شنوایان ضبط تصویری می‌کنیم و بعد درسایت رادیو سلامت بارگذاری خواهد شد تا در دسترس شنوندگان کم شنوا و ناشنوا قرار بگیرد و آنها بتوانند از این طریق برنامه‌ها و مباحث آن را دریافت کنند.
وی ادامه می دهد: همچنین مبحث برنامه هم درباره شنوندگان کم شنوا و ناشنوا است که چگونه زندگی با کیفیت تری داشته باشند. این برنامه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 14 و 5 دقیقه از رادیو سلامت در قالب یک مجله تخصصی به مشکلات نسل جدید و مقایسه آن با نسل گذشته می‌پردازد. تهیه کنندگی برنامه یک هفته در میان با من و پیمان پناهی است. روز سه شنبه 31 خرداد به موضوع برنامه ریزی در زندگی می‌پردازیم.
این برنامه رادیویی با محوریت موضوعات روانشناسی از گروه بهداشت و روان رادیو سلامت پخش می‌شود و هر روز به موضوعاتی می‌پردازد که دغدغه شنوندگان است. بررسی اختلالات روحی و ارتباطی، افسردگی، انسان و طبیعت و ... از دیگر موضوعاتی است که برنامه "با هم حرف بزنیم" به آن می‌پردازد.
یکی از محورهای برنامه ویژگی‌های انسان‌های متعادل و با هدف است که که راهکارهای این ویژگی‌ها در برنامه ارائه می‌شود.

امتیاز شما