امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
یرای معرفی الگوهای موفق در حوزه آموزش و پرورش؛
یرای معرفی الگوهای موفق در حوزه آموزش و پرورش؛

راه اندازی "رادیو معلم" به همت شبکه استانی دنا

مشاهده ۱۹۵
۱۴۰۱/۰۴/۰۱- ۱۰:۱۳
تعداد بازدید:195

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: با راه اندازی "رادیو معلم" این رادیو به صورت مجله خبری، فعالیت ها و الگوهای موفق را در حوزه آموزش و پرورش معرفی می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  امیر رئوف در جلسه دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: آموزش و پرورش می تواند موضوعات اولویت دار را در اختیار صدا و سیما قرار دهد تا متناسب با آنها برنامه سازی کند.
وی افزود: برای سال تحصیلی 1401 و 1402  کارگروه مشترکی بین این دو نهاد فرهنگی تشکیل شود تا دانش آموزانی که به علت ابتلا به بیماری کرونا از تحصیل بازماندند یا ترک تحصیل کردند شناسایی و فضا برای بازگرداندن آنها به آموزش فراهم شود.

رئوف با بیان اینکه برخی معلمان در شرایط دشوار با عبور از مناطق سخت گذر و یا رودخانه‌ها به امر آموزش می‌پردازند، افزود: صدا و سیما این آمادگی را دارد تا ساخت مستند درباره معلمانی که در  شرایط سخت آب و هوای و مناطق سخت گذر به تدریس مشغول هستند را با همکاری آموزش و پرورش در اولویت قرار دهد.
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  سرود "سلام فرمانده" را یکی از حماسی ترین سرودهای دهه 90 دانست و افزود: ظرفیت خوبی در بین دانش آموزان در حوزه سرود وجود دارد با برگزاری رقابت بین شهرستانی، می توانیم سرود های موفق را شناسایی و به روی آنتن ببریم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تعامل و همکاری صداوسیما با این نهاد فرهنگی و تربیتی  را قابل تقدیر دانست و گفت:  ۹۰ درصد دانش آموزان  ثبت سفارش کتب درسی در سامانه ثبت داشتند و پروژه مهر مدارس از اولویت های اصلی این نهاد فرهنگی است که در این زمینه همکاری و تعامل شبکه استانی دنا برای اطلاع رسانی ضروری است.


تصاویر

امتیاز شما