امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

کسب و کار نو در رادیو

مشاهده ۴۵۰
۱۴۰۱/۰۴/۰۵- ۱۱:۰۷

برنامه‌های عصری نو و خونه زندگی که از گروه‌های خانواده و تغذیه رادیو سلامت روانه آنتن می‌شوند روز دوشنبه ششم تیر ماه به موضوعات کسب و کار اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه عصری نو با محوریت سلامت اجتماعی شنبه تا چهارشنبه از رادیو سلامت روانه آنتن می‌شود. این برنامه با محوریت سبک زندگی پخش می‌شود و شامل آیتم های متنوع از جمله من و میکروفنم، تماس اورژانسی، من می‌گم شما هم جدی بگیرید و ... است. سازندگان برنامه سعی می‌کنند با برنامه عصری نو هم شنوندگان را سرگرم کنند و هم برنامه رویکرد آگاهی بخشی برای آنها داشته باشند. این برنامه روز دوشنبه ششم تیر ماه به موضوع کسب و کار می‌پردازد.
همچنین برنامه خونه زندگی که با رویکرد تحکیم خانواده و با ساختار نمایشی به تهیه کنندگی مسعود حسنی و سارا شریفی روانه آنتن می‌شود، دوشنبه ششم تیر ماه هم به موضوع کسب و کار اختصاص دارد. این برنامه رویکرد ارشادی، تربیتی و آموزشی دارد و با محوریت آموزش مهارتهای زندگی، همسرداری، فرزندپروری، مدیریت اقتصاد خانواده، و فرزندآوری به صورت زنده هر روز به غیر از جمعه‌ها پخش می‌شود. در این برنامه سعیده فرضی، محیا اسناوندی، مسعود خواجه‌وند و محمد مهدی اوحدی بخش‌های نمایش را اجرا خواهند کرد.
همچنین برنامه فراسو که از گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت روانه آنتن می‌شود دوشنبه ششم تیر ماه به مناسبت روز ملی آزمایش به موضوع آزمایش اچ آی وی می‌پردازد.

امتیاز شما