امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

هرآنچه از سوی خداوند به انسان عطا می‌شود، بدون شک روزی حلال است

مشاهده ۴۲۹
۱۴۰۱/۰۴/۰۵- ۱۲:۴۲

مجله صبحگاهی "تسنیم" با رویکرد اطلاع رسانی همراه با بخش هایی متنوع، شنبه تا پنجشنبه از شبکه ی رادیویی قرآن به صورت زنده تقدیم شنوندگان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حجت الاسلام والمسلمین علوی تهرانی کارشناس مذهبی در گفتگو با برنامه تسنیم رادیو قرآن گفت: خداوند در آیه۷۶ سوره مبارکه قصص می فرماید: قارون از امت حضرت موسی (ع) و از قوم بنی اسرائیل بود و چون نسبت خویشاوندی با ایشان داشت، جاسوس داشت و با بردن خبر برای فرعون به آنها ستم می نمود. وی در ادامه افزود: صندوق های ثروت قارون را گروه‌های چهل نفری دارای زور و قوه حمل می نمودند. به گونه ای که وقتی این اتفاق می افتاد، مردم خطاب به او می‌گفتند: آنقدر شادی مغرورانه نکن. و خداوند به هرکس بخواهد این گنج را عطا می نماید. این پول حلال است و نیاز نیست کسی آن را با کار حرام به دست آورد.

مخاطبان در سرتاسر دنیا میتوانند ازطریق وبسایت www.radioquran.ir از پخش زنده شبکه استفاده و در جریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قرار بگیرند و دیدگاه و نظرات خود را ازطریق سامانه پیامکی و تلفن گویای شبکه با ما درمیان بگذارند. از طریق موج اف.ام ردیف۱۰۰مگاهرتزشنونده ما باشید.

📻 fm ۱۰۰ mhz

آدرس صفحات رادیو قرآن در فضای مجازی:

🌐 www.radioquran.ir

instagram.com/radioquran_ir 🆔

instagram.com/tasnim.quran.ir🆔

instagram.com/jashnvareh۱۰۰🆔

http://sapp.ir/radioquran 🆔

https://www.aparat.com/radioquran.ir 🆔

راه‌های ارتباطی ما:

📩 ۳۰۰۰۰۱۰۰

☎️ ۰۲۱۲۲۰۵۱۶۳۲_۰۲۱۲۲۰۴۳۰۱۷

تلفن گویا:

☎️ ۰۲۱۲۷۸۶۰۱۰۰

امتیاز شما