امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

پوشش سفر بیست وششم ریاست جمهوری به استان خراسان شمالی

مشاهده ۲۹۰
۱۴۰۱/۰۴/۰۵- ۱۲:۴۴

سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان خراسان شمالی با تلاش همکاران شبکه اترک به تصویر درآمد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه اترک قبل از سفر ریاست جمهوری به استان با تهیه و تولید برنامه‌های مختلف و دعوت از استاندار خراسان شمالی و فرمانداران شهرستان‌های استان در بخش های مختلف خبری و برنامه‌های ثابت صدا و سیما ، مخاطبان شبکه استانی را از اهداف و جزئیات سفر رئیس جمهور به استان مطلع کرد.

همچنین شبکه اترک در سفر یک روزه رئیس جمهور به استان خراسان شمالی، با تهیه و پخش برنامه‌های مختلف تولیدی، پخش زنده ورود و مصاحبه رئیس جمهور به استان در محل فرودگاه بجنورد، پوشش مراسم ها و افتتاح طرح ها در حوزه‌های نیرو ، آب، راه و مسکن... استان ، پخش زنده جلسه شورای اداری استان، پوشش افتتاح پروژه‌های زیر بنایی حوزه‌های ارتباطات، ورزش و...، پخش زنده سخنرانی رئیس جمهور در حضور اقشار مختلف مردم، پخش زنده نشست خبری و... اطلاع رسانی دقیقی از این سفر به مخاطبانش داشت.

سیمای اترک با تولید و پخش بیش از 400 دقیقه برنامه،  پخش زنده سخنرانی رئیس جمهور، پوشش افتتاح چندین طرح زیر بنای و عمرانی، پخش زنده جلسه شورای اداری استان در محل استانداری، پخش زنده نشست خبری،  پخش زیرنویس و همچنین در برنامه‌های ثابت خود ( صبح تازه و شبهای اترک ) و ویژه برنامه ریاست جمهوری گزارش کاملی از این سفر به مردم شریف استان ارائه داد.

صدای اترک هم با تهیه و پخش بیش از 700 دقیقه برنامه ضمن پخش زنده سخنرانی، جلسه شورای اداری و پخش زنده نشست خبری و پوشش افتتاح طرح های گوناگون در قالب برنامه‌های مختلف (صبح اترک، ضربان، دنگ کرمانج، ایشق گجه له، خونمون، شکرپنیر و...) شنوندگان را از برنامه‌ها و اهداف این سفرآگاه ساخت.

واحد خبر مرکز نیز با تولید بیش از 70 گزارش خبری و مصاحبه تلویزیونی و رادیویی، ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری، ارسال 60 خبر مکتوب و ... با حضور 15 گروه  خبری در مرکز و شهرستان‌های استان برای پوشش سفر ریاست جمهوری و اعضای هئیت دولت  تلاش کرد.

معاونت فنی هم با به کارگیری و استقرار دو واحد سیار،  دو دستگاه SNG (با همکاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی ) ، دو دستگاه لینک پرتابل و ارائه سرویس های فنی همکاران معاونت های صدا ، سیما و خبر را در سفر رئیس جمهور به استان خراسان شمالی پشتیبانی کرد.

 فضای مجازی نیز با ایجاد صفحه ویژه سفر در وب سایت مرکز ضمن اطلاع رسانی، قبل سفر رئیس جمهور و در حین سفر با بارگذاری بیش از 80 پست ویدیویی و مکتوب ، بیش از 20 عکس نوشت، 6 پوستر و... اخبار مربوط به سفر شامل سخنرانی ، بهره بردای از پروژه‌ها ، جلسه شورای اداری و ... سفر رئیس جمهور به استان را پوشش داد .

امتیاز شما