امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
در هفته قوه قضائیه؛
در هفته قوه قضائیه؛

برنامه های صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در هفته قوه قضائیه

مشاهده ۲۶۷
۱۴۰۱/۰۴/۰۵- ۱۳:۲۵
تعداد بازدید:267

صدا و سیمای شبکه استانی دنا در قالب 1100 دقیقه برنامه‌، با حضور مسئولان و کارشناسان برجسته دستگاه قضایی به فعالیت‌ها و عملکرد دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای دنا در برنامه‌های «گفت‌وگو»، «نگاه روز»، «شویل دنا» و «خانواده» به مدت 350 دقیقه به بررسی عملکرد دستگاه قضایی استان با هدف روشنگری و آشنایی مخاطبان با حقوق اولیه خود می‌پردازد. مستند گزارشی، کلیپ، کلام بزرگان در خصوص اهمیت قوه قضائیه و دعوت از مسئولان و کارشناسان مربوطه از بخش‌های اصلی این برنامه‌‌ها به شمار می‌رود.
 رادیو دنا نیز به مدت 850 برنامه‌های«صدای عدالت» «پاسخ»، «میزگرد»، «مشاور شما»، «پیام استان»، «صبح دنا»، «نگاه روز»، «گفت‌وگو» و «شبانه» را با حضور مسئولان دادگستری استان روی آنتن می‌برد و ضمن بررسی عملکرد دستگاه قضا در استان، به طرح سؤالات و مشکلات مردم در این خصوص می‌پردازد.
معاونت خبر هم با تهیه گزارش‌های خبری، رادیویی و تلویزیونی در این هفته، پوشش خبری حضور مسئولان قضایی استان، انعکاس دیدار رئیس دادگستری استان با مدیران استانی و کشوری، پوشش خبری همایش‌ها و ملاقات عمومی مردمی را در دستور کار خود دارد.
 تولید پوستر، اینفوگرافیک، عکس نوشت، برگزاری عکس واره مردمی،، پیام ‎رسانی برای هفته قوه قضائیه از اقدامات فضای مجازی مرکز در این هفته است.

امتیاز شما