امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

برگزاری پویش ویژه دهه ولایت و امامت در رادیو صبا

مشاهده ۳۳۸
۱۴۰۱/۰۴/۱۱- ۱۲:۲۹

رادیو صبا به مناسبت دهه ولایت و امامت پویش «ساده و صمیمی‌ با امام خود حرف بزن» را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، همزمان با نزدیکی به دهه ولایت و امامت حمید رضا افتخاری مدیر شبکه رادیویی صبا از برگزاری پویش «ساده و صمیمی‌با امام خود حرف بزن» خبر داد.
افتخاری عنوان کرد: با توجه به نزدیکی دهه ولایت و امامت وظیفه رسانه ملی پرداختن به اهمیت و جایگاه امامت و ولایت است. به همین مناسبت رادیو صبا با تهیه فضای تعاملی برای مخاطبان شرایطی فراهم کرده است  که در آن ساده و صمیمی‌ با امام خود حرف بزنند و دلگویه‌های صمیمی خود را با حضرت علی (ع) برای رادیو صبا ارسال نمایند.
مخاطبان می توانند از طریق تماس با تلفن گویا به شماره 27861055 و ارسال فایل های صوتی خود به سامانه هدهد رادیو صبا به آدرس hodhod.irib.ir ساده و صمیمی‌با امام خود حرف برنند.
وی افزود: فایل های ارسالی مخاطبان در فواصل پخش برنامه‌های رادیو صبا در دهه ولایت و امامت پخش خواهد شد.
مدیر شبکه رادیویی صبا در ادامه از برگزاری جشن ویژه عید غدیر با عنوان « اینجا همه عاشقند» خبر داد و گفت: این جشن در شب عید غدیر با حضور مخاطبان برگزار خواهد شد و قرار است در این جشن از تعدادی از آثار برگزیده ارسالی برای پویش «ساده و صمیمی‌با امام خود حرف بزن» تقدیر می‌شود.
افتخاری درباره برنامه‌های ویژه دهه ولایت و امامت بیان کرد: در این ایام برنامه‌های شبکه با تغییر و انعطاف در محتوا به گرامیداشت این دهه می‌پردازد.
برنامه‌های شبکه در این ایام با تاکید به سنت حسنه هدیه دادن به بهانه عید غدیر تقدیم مخاطبان می‌شود.

امتیاز شما