امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

دو برنامه جدید تلویزیونی ویژه مخاطبان نوجوان و جوان در جدول پخش شبکه ورزش

مشاهده ۴۱۵
۱۴۰۱/۰۴/۱۳- ۱۱:۴۹

دو برنامه جدید تلویزیونی ویژه مخاطبان نوجوان و جوان؛ آشنایی با ورزش‌های ناشناخته و آموزش رشته‌های ورزشی به جدول پخش شبکه ورزش اضافه شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با توجه به تعطیلی مراکز آموزشی، مدارس و دانشگاه‌ها در فصل تابستان، شبکه ورزش دو برنامه جدید با رویکرد افزایش اطلاعات ورزشی مخاطبان این گروه سنی در بخش شبانگاهی خود به روی آنتن این شبکه می‌‌برد.

برنامه اول با عنوان «ورزش‌های ناشناخته» مستندی تاریخی و تحلیلی برای معرفی حدود ۱۰۰ رشته ورزشی خواهد بود؛ این برنامه در طول فصل تابستان هر شب به سراغ یکی از رشته‌های ورزشی ناشناخته یا کمتر شناخته شده می‌رود و تاریخچه، قوانین، روش بازی، اصطلاحات خاص و... را برای مخاطبان تشریح می‌کند.

رشته‌های ورزشی مورد توجه در این برنامه، آن قبیل رشته‌هایی هستند که به صورت ورزشی بومی-محلی در منطقه‌ای خاص رشد پیدا کرده‌اند و هم‌اکنون دارای فدراسیون یا انجمن رسمی هستند، ولی هنوز در سطح جهانی، چندان شناخته شده نیستند.

لازم به ذکر است که این برنامه از این هفته هر روز به روی آنتن شبکه ورزش می‌رود و در هفته اول به ۶ رشته دراگون بوت، چوب بری، پدل، چیس تگ، فوتبال دستی و تک‌بال می‌پردازد.

دیگر برنامه تولیدی برای مخاطبان نوجوان و جوان این شبکه، با عنوان «ورزش و مهارت» جهت آموزش و یادگیری ورزش‌های همگانی و پر کردن اوقات فراغت نوجوانان به خصوص در ایام تعطیلات تابستان تهیه شده است.

در فصل اول این برنامه، آموزش ۱۲ رشته ورزشی ساده و ارزان، از سطح پایه آغاز شده و اصول درست بازی کردن هر کدام از ورزش‌ها آموزش داده می‌شود. نتیجه آموزش‌های این برنامه، لذت‌بخش کردن انجام این‌ ورزش‌ها برای مخاطبان خواهد بود.

در فصل اول این برنامه ۴ رشته پینگ‌پنگ، فوتبال دستی، اسکیت و کشتی توسط مربیان درجه یک تیم‌های ملی و معرفی شده از فدراسیون‌های مربوطه در قالب برنامه‌ای شبانگاهی آموزش داده خواهد شد.

امتیاز شما