امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تلاش برای بازسازی زمین چمن ورزشگاه تختی استان خوزستان

مشاهده ۲۰۹
۱۴۰۱/۰۴/۱۵- ۱۲:۴۸

برنامه ایران خاک دلیران امروز (چهارشنبه ۱۵تیر) به بررسی وضعیت ورزش استان خوزستان و وضعیت ورزشگاه تختی این استان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امین دارابی معاون فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان در مورد مهمترین فعالیت های این اداره گفت: به عنوان دستگاهی که برای برگزاری رویدادهای ورزشی فعالیت می‌کنیم اسم ما اداره نظارت بر اماکن ورزشی است. نیاز کشور توسعه زیرساخت های ورزشی است و این جز وظایف اصلی این اداره نبوده است و چون اعتبارات قطره چکانی شده است در مسیر اتمام پروژه‌های نیمه کاره گام برمیداریم.

وی با بیان اینکه ۴۱۰ پروژه ورزشی را فقط با ده نفر از همکاران پوشش می دهیمگفت: با توجه به شرایط آب و هوایی استان خوزستان که تقریبا هشت ماه سال گرم است اجرای کار با این نفرات بسیار دشوار است.

دارابی در مورد ورزشگاه تختی خوزستان گفت: در ۵-۶ماه اخیر در تلاش هستیم وضعیت ورزشگاه تختی به عنوان نگین و نماد ورزش استان خوزستان را سروسامان بدهیم. مشکل اصلی، زمین چمن این ورزشگاه است. در سال های گذشته این چمن دست مستجرین بوده است و با توجه به شرایط آب و هوایی و مستاجرین متفاوت انواع چمن کاشته شده است و بخشی از آن لم یزرع شده است. در مرحله اول خاک زراعی برداشت شد و از یکی از معادن خاک خوب خاک ریزی شد. لوله‌های قدیمی و موتورخانه بازسازی شد الان آبرسانی به کل مجموعه استاندارد شده است.

امتیاز شما