امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
معاون سیما در دیدار با مسئولین و هنرمندان استان کرمان:
معاون سیما در دیدار با مسئولین و هنرمندان استان کرمان:

نیازمند یارى هستیم حتى با یک نقد منصفانه/«نقدِ سیما» روى آنتن مى رود

مشاهده ۵۷۸
۱۴۰۱/۰۴/۱۶- ۱۰:۵۳
تعداد بازدید:578

معاون سیمای رسانه ملی در ادامه سفر خود به کرمان با استاندار و مجمع نمایندگان استان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و اعضای جبهه فرهنگی انقلاب، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی‌ رسانه ملی؛ محسن برمهانی در جمع استاندار و جمعی از نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و معاونین صدا و سیمای مرکز کرمان حضور پیدا کرد.

استاندار کرمان از معاون رسانه ملی روایت درست و بجا از ظرفیت های مختلف استان کرمان در زمینه‌های صنعتی، گردشگری کشاورزی، ورزشی و مذهبی را خواستار شد و در این زمینه اعلام آمادگی و همکاری کرد. 

حضور فعالانه تر رسانه ملی با توجه به وجود فضای مجازی و اینترنت ، پوشش‌ مطلوب تر بازی‌های لیگ برتر از جمله خواسته‌های نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی از برمهانی بود. 

محسن برمهانی هم در این نشست گفت: نیروهای رسانه‌ای به عنوان سربازان حاج قاسم، تمام تلاش خود را برای تولید محتوای فاخر از ظرفیت های انسانی و خدادادی این استان به کار خواهند بست.  وی با بیان اینکه رسانه ملی،  معرفی چهره‌های بنام و برجسته ملی را وظیفه خود می داند افزود: وجود سرمایه‌های انسانی ارزشمند این استان فرصت مناسبی برای معرفی و الگو سازی شان به خصوص در بین نسل جوان از طریق شبکه‌های ملی است.

معاون سیما با اشاره به تشکیل ستاد دائمی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در سیما خاطر نشان کرد:ر سانه به لحاظ کمی و کیفی در معرفی و ترویج این مکتب به عنوان یک تکلیف مستمر می‌پردازد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان: رویکرد صداوسیما در دوره جدید مثبت است

معاون سیمای رسانه ملی در ادامه ی سفر به دیار کریمان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این دیدار رویکرد جدید سازمان صدا و سیما را مثبت ارزیابی کرد و گفت: استان کرمان ظرفیت های بسیار خوبی دارد که باید برای معرفی آنها برنامه ریزی داشت.

محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی نیز در این دیدار گفت: در این سفر با ظرفیت های هنری، سرمایه‌های فکری و جبهه فرهنگی استان از نزدیک آشنا شدیم و امیدواریم این سفر دستاوردهای خوبی برای شبکه‌های سراسری داشته باشد.

معاون سیما در دیدار فعالان جبهه‌ فرهنگی انقلاب استان کرمان: نیازمند یارى هستیم حتى با یک نقد منصفانه

معاون سیما در نشست با جمعى از فعالان جبهه‌ فرهنگی استان کرمان هم گفت: همه باید بدانیم براى کمک به ارتقاى صداوسیما به عنوان بزرگترین دستگاه فرهنگى رسانه اى کشور مسئولیت داریم و این یارى مى تواند حتی در قالب یک نقد منصفانه و دلسوزانه باشد.

معاون سیما افزود: با تاکیدات رئیس محترم سازمان صدا وسیما، درصدد هستیم یک برنامه با مضمون «نقد سیما» راه اندازی کنیم.

برمهانی با تاکید بر لزوم شناسایی ظرفیت های جبهه فرهنگی در استان‌ها ،گفت: باید با ارزیابی صحیح از این ظرفیت ها و طراحى سازوکاری عملیاتى برای نیل به اهداف رسانه، از آن در قاب رسانه ملی استفاده کرد و بهره برد.

وى با بیان اینکه همه رخدادها محدود به جفرافیاى پایتخت نیست، افزود: باید از جای جای کشورمان و وقایع آن باخبر باشیم و اگر بخواهیم نگاه کلان و عادلانه داشته باشیم، این سفرها و دیدارهاى چهره به چهره می تواند به شناسایی ظرفیت ها کمک شایانی کند، نگاه همه ایران باید در رسانه ملی نمود و ظهور داشته باشد تا منجر به تغییر حال آنتن شود.

در این جلسه برخى از فعالان جبهه‌ فرهنگی انقلاب استان کرمان و مدیران شبکه‌هاى افق و دو سیما نیز به بیان نکات و انتظارات خود پرداختند.

بازدید از مجتمع صنعتى و معدنى مس سرچشمه رفسنجان

بازدید از مجتمع صنعتى و معدنى مس سرچشمه رفسنجان، پایان بخش سفر دو روزه محسن برمهانى معاون سیما و اعضاى شوراى مدیران این معاونت به استان کرمان بود.

در سفر معاون سیمای رسانه ملی به کرمان، اعضاى شوراى مدیران این معاونت میثم مرادی مدیر شبکه یک سیما، حامد بامروت نژاد مدیر شبکه دو سیما، حسین شاهمرادی مدیر شبکه چهار سیما، علی عبدالعالی مدیرشبکه آموزش، محمدحسین کشکولی مدیر شبکه قرآن، سیدسلیم غفوری مدیر شبکه افق، سیدمحمدرضاخوشرو مدیر شبکه نسیم، محمدصادق باطنی مدیر شبکه امید،محمدمهدی قاسمی مدیر شبکه سلامت، محسن یزدی مدیر شبکه مستند، حسن ملکی مدیر شبکه جام جم، محمدرحیم لیوانی رئیس مرکز صبا، کوروش مفاخری رئیس مرکز طرح و برنامه، حسین فراهانی نیک مدیرکل برنامه ریزی و نظارت، مرتضی حسیبی طاهری مشاور اجرایی و رئیس دفتر معاون، حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومی سیما و سیاوس عقدائی مدیر رسانه‌های نوین، حضور داشتند.

 

 

تصاویر

امتیاز شما