امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت و اعیاد قربان؛
به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت و اعیاد قربان؛

ارتباط با سرزمین وحی در شبکه استانی دنا

مشاهده ۲۷۳
۱۴۰۱/۰۴/۱۸- ۱۰:۴۲
تعداد بازدید:273

صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت، اعیاد قربان و غدیر ویژه برنامه‌های متنوع و آموزنده ای را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،سیمای شبکه استانی دنا در روزهای عید قربان تا عیدغدیر با پخش برنامه‌های متنوع به تفسیر این دو واقعه تاریخی می‌پردازد. سیمای شبکه استانی دنا در برنامه عیدانه 5 شب به مدت350 دقیقه به طور زنده در روزهای ۱۸ تا ۲۷ تیرماه مصادف با ایام روز عرفه تا عید غدیر از ساعت21 و 15 دقیقه  با موضوع تشریح دعای عرفه و غدیر، سبک زندگی اعتقادی و تمرین بندگی، ارتباط با سرزمین وحی، دعوت از کارشناسان مذهبی، مولودی و شعر خوانی، دعوت از خوانندهای موسیقی محلی، دعوت از مردم در محوطه مرکز  در ایام دهه امامت و ولایت با آیتم های متنوع با تهیه کنندگی کامران پاک منش تقدم مخاطبان سیمای استانی دنا می‌شود.

«جشن بندگی»  شبکه رادیویی صدای دنا از ۱۸ تا ۲۷ تیرماه مصادف با ایام روز عرفه تا عید غدیر ساعت از ساعت 9 تا 10 صبح  با موضوع تشریح دعای عرفه، سبک زندگی اعتقادی ، تمرین بندگی، غدیر الگوی سبک زندگی و پیمان با وارث غدیر ، ارتباط با سرزمین وحی، ارتباط با مراکز مذهیی قم ، مشهد و شیراز، ارتباط با کمیته امداد  امام(ره) استان درباره توزیع قربانی و کمک به نیازمندان، ذبح شرعی، گزارش کارشناسی را با تهیه کنندگی رحمان دانش آموز به روی آنتن صدای شبکه استانی دنا می رود.
«عید ولایت و امامت» ویژه عیدغدیر خم با موضوع امامت و ولایت در قرآن و نهج البلاغه، مهدویت در خطبه غدیر، پویش خطبه خوانی، گزارش مردمی و ارتباط با مکه، مدینه، نجف اشرف و عتبات عالیات، شعرخوانی، مسابقه پیامکی و نمایش، پخش موسیقی شاد و مفرح ، پوشش مراسم بازسازی واقعه غدیر در استان به 90دقیقه از ساعت 9صبح برای شنوندگان برنامه روی آنتن می‌رود.

امتیاز شما