امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

معرفی نخبگان کارآفرین در"فصل دوم"

مشاهده ۳۲۲
۱۴۰۱/۰۴/۱۹- ۱۵:۱۷

برنامه "فصل دوم" به تهیه کنندگی مرجان قندی و گویندگی علی الله دانه با معرفی دستاوردهای کشور در حوزه سلامت از رادیو سلامت روانه آنتن می‌شود و روز دوشنبه 20 تیر به نخبگان کارآفرین اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مرجان قندی، تهیه کننده در این باره توضیح می دهد: این برنامه روز دوشنبه 20 تیر ساعت 9 صبح به موضوع تولید داروهای استنشاقی و نانوداروها و معرفی شرکت های دانش بنیان و نخبگان کارآفرین اختصاص دارد و دکتر مهدی روحی مدیر عامل شرکت نفس زیست فارمد مهمان برنامه است و در این باره صحبت می‌کند.
وی ادامه می دهد: برنامه "فصل دوم" به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه سلامت همچون شرکت های دانش بنیان، نوآوری در ساخت تجهیزات پزشکی و ... اختصاص دارد که به بخش سلامت کشور کمک زیادی کرده است، زیرا شرکت های دانش بنیان صادرات بسیاری داشته و ارز وارد کشور کردند، به ویژه در دورانی که با شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنیم. هدف ما در برنامه تزریق امید و اعتماد کردن به جوانان نخبه و آینده دار کشور است که باعث شدند در حوزه سلامت و پزشکی به استقلال برسیم. رویکرد ما امیدبخش است و تلاش می‌کنیم در قالب گفت و گو با نخبگان و جوانان، مشکلات آنها را در این مسیر انعکاس بدهیم.

امتیاز شما