امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

تبلور شادی و سرور دهه ولایت و امامت در ویژه برنامه‌های شبکه فارس

مشاهده ۲۵۶
۱۴۰۱/۰۴/۲۰- ۰۷:۴۳

صداوسیمای فارس به مناسبت دهه ولایت و امامت از عید قربان تا عید غدیر ویژه برنامه‌های متنوع و شادی را برای مخاطبان در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  برنامه‌های سیمای فارس در دهه ولایت و امامت شامل بخش های متنوع ، شاد ، سرگرم کننده و محتواهای مناسب و مخاطب پسند است.

ویژه برنامه زنده "عید تا عید" از شب عید قربان تا عید غدیر هر شب ساعت 21:30 تا 23 از باغ زیبای ارم با حضور و مشارکت مردم به طور زنده روی آنتن سیمای فارس می رود .

در این برنامه که با همکاری بنیاد غدیر استان فارس اجرا می‌شود علاوه بر پخش آیتم های متنوع، مفرح و شاد ، مهمانان و کارشناسان مطرح و برجسته دعوت می‌شوند و اوقات با نشاطی را برای بینندگان رقم می زنند.

به مناسبت دهه ولایت و امامت، 3 ویژه برنامه "خوشا شیراز" ، روز عید قربان ، عید غدیر و جمعه 24 تیرماه، ساعت 10 به طور زنده به مدت 180 دقیقه از شبکه‌های شما و فارس روی آنتن می رود.

پخش برنامه ویژه نوجوانان و جوانان ، فیلم های سینمایی و سریال و انیمیشن‌های متنوع و جذاب از دیگر برنامه‌های سیمای فارس در دهه ولایت و امامت است.

سیمای فارس با راه اندازی پویش مردمی "عید بندگی" دلنوشته‌ها و تصاویر ارسالی شهروندان به مناسبت عید ولایت و امامت را بنام خود مخاطبان در بخشی با عنوان چند دقیقه مال شماست پخش می‌کند.

 رادیو فارس هم به مناسبت عید قربان و عید غدیر خم با دو ویژه برنامه پرمخاطب "نارنجستان" و "پسین دلگشا" ، زنده روی آنتن رادیو فارس می رود .

برنامه "نارنجستان" ساعت 10 با پخش آیتم های شاد و سرگرم کننده و جذاب تلاش می‌کند اوقات خوشی را به شنوندگان هدیه کند .

برنامه "پسین دلگشا" هم مهمان لحظات عصرگاهی شنوندگان است و ساعت 18:30 مخاطبان رادیو فارس می توانند شنونده این برنامه شاد و مفرح باشند.

پخش بخش های نمایش طنز، ترانه و سرود، خواندن تلفن و پیام های مردمی و گزارش از مهمترین قسمت های این دو ویژه برنامه زنده رادیو فارس است.

ارتباط های مختلف خبری و پخش گزارش های متعدد از سطح شهر و ارتباط با خبرنگاران آزاد مستقر در شهرستان‌های استان و پوشش مراسم های عیدانه ای که در جای جای استان فارس است از برنامه‌های خبر صدا و سیمای فارس در ایام دهه امامت و ولایت است.

خبر فارس در بخش های خبری 11 و 16 رادیو و 16:45 ، 20:45 و  23:15 تلویزیون پخش می‌شود.

تولید و انتشار عکس نوشته‌های متعدد و پوستر ویژه عید غدیر ، تولید و انتشار عکس نوشته‌های ایام غدیر و ولایت ، اطلاع رسانی مراسم های مرتبط در این ایام از اقدامات حوزه فضای مجازی شبکه فارس است.

تصاویر

امتیاز شما