امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
در سال 1400 براساس ارزیابی؛
در سال 1400 براساس ارزیابی؛

کسب رتبه اول رادیو شبکه استانی دنا در بین صدای مراکز استانها

مشاهده ۳۱۹
۱۴۰۱/۰۴/۲۰- ۱۰:۱۷
تعداد بازدید:319

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه اول رادیو دنا در سال 1400 در ارزیابی معاونت صدای مراکز استان‌ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امیر رئوف در باره موفقیت رادیو صدای دنا اظهار داشت: بر اساس ارزیابی رتبه بندی صدای استانها در 14 شاخص اصلی و  راهبری میزان مخاطب در ارزیابی سال 1400رادیو صدای دنا با کسب نمره 94.07 رتبه اول صدای مراکز  را به خود اختصاص داد.
وی به روند رو به رشد رتبه صدای کهگیلویه و بویراحمد در سال های گذشته اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی و حمایت هایی که از نیروهای جوان مرکز صورت گرفت، رادیو دنا موفق شد در سال 1400، رتبه اول صدای مراکز استان‌ها را به دست آورد.
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: براساس آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان، رادیو دنا به میزان  35.7 درصد و با میزان رضایت مندی 96.5 درصد یکی از رادیو های پرشنونده در کشور که این امر با تلاش مجموعه همکاران در حوزه صدا با برنامه ریزی، تغییر در ساختار و محتوا میسر شد.
رئوف با بیان اینکه فرم و ساختار رادیو دنا با تغییر رویکرد اساسی روبرو شده است، ادامه داد: با بازنگری که در کنداکتور رادیو دنا انجام گرفت، تمام مخاطبان در گروه‌های سنی مختلف را تحت پوشش  قرار دهد و پیگیری مطالبات مردمی‌ با هدف تحقق عدالت گستری از مهم ترین برنامه‌های رادیو دنا در سال 1400 بود.
وی با بیان اینکه در حوزه تولیدات، ساختارهای ترکیبی و گفت و گو محور سعی شده متناسب با میل و نیاز مخاطبان دارد و از فرم‌هایی که با آداب و رسوم و فرهنگ مردم سنخیت داشته باشد تغییراتی را در شکل برنامه‌ها ایجاد کنیم که برای اولین بار در صدای استان این اتفاق به وقوع پیوست و برنامه‌های ترکیبی‌ با حضور مردم برگزار شد.

امتیاز شما