امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
با حضور استاندار یزد و مدیران ارشد رسانه ملی صورت گرفت:
با حضور استاندار یزد و مدیران ارشد رسانه ملی صورت گرفت:

آیین افتتاح فرستنده‌های بسته سوم و چهارم دیجیتال hd مرکز یزد

مشاهده ۱۸۶
۱۴۰۱/۰۴/۲۰- ۱۱:۵۳
تعداد بازدید:186

در آیینی با حضور استاندار یزد و مدیران ارشد رسانه ملی، دو دستگاه فرستنده پرقدرت دیجیتال تولید داخل رسما به بهره برداری رسیدند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با تلاش و جدیت کارکنان و مدیران اداره کل فرستنده‌های تلویزیونی و رادیویی اف ام، دو دستگاه فرستنده پرقدرت دیجیتال تولید داخل با قدرت 1kW در ایستگاه مرکز یزد نصب و به بهره برداری رسید.

افتتاح رسمی این تجهیزات با حضور استاندار یزد، مدیرکل مرکز و مدیرکل فرستنده‌های تلویزیونی و رادیویی اف ام و همچنین جمعی از مدیران فرستنده‌های تلویزیونی و رادیویی اف ام که در یک دوره فنی تخصصی در این شهر حضور داشتند صورت پذیرفت.

در این مراسم مدیرکل مرکز در سخنانی ضمن قدردانی از عملکرد حوزه تلویزیونی و رادیویی اف ام به ذکر دستاوردهای حوزه در استان یزد پرداخت و در ادامه مهندس دامغانیان مدیرکل فرستنده‌های تلویزیونی و رادیویی اف ام ضمن تشریح اهداف دوره آموزشی در حال برگزاری در این خصوص، مختصات و ابعاد پروژه نصب فرستنده‌های پرقدرت ts3-ts4 در مرکز یزد را بیان کرد.

گفتنی است، پس از سخنرانی دکتر فاطمی استاندار یزد و قدردانی وی از زحمات صورت گرفته توسط همکاران صدا و سیما، با برقراری ارتباط زنده با ایستگاه مرکز یزد، فرستنده‌های پرقدرت 1kW افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

امتیاز شما