امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

بزرگداشت هفته حجاب و عفاف در شبکه سهند

مشاهده ۲۰۸
۱۴۰۱/۰۴/۲۰- ۱۳:۱۵

سیمای استانی سهند در هفته حجاب و عفاف با برنامه‌های مختلف مخاطبانش را همراهی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  سیمای استانی سهند با تولید ویژه برنامه‌های " صدف – حجاب قافیه ­لری – صراط " و ضبط و پخش مراسم گردهمایی بزرگ محافظان حریم خانواده این روز و هفته را گرامی می دارد.  

" صدف " را عباس احمدزاده تولید و روی آنتن میبرد و در آن با حضور مدرسی فام و صادقیان از کارشناسان حوزه و اساتید دانشگاه در حوزه فلسفه و معارف اسلامی و معاونت آموزش مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان در خصوص جایگاه حجاب درخانواده و جامعه ؛ چگونگی تربیت و آموزش فرزندان و نهادینه کردن موضوع عفاف و پوشیدگی در آنها بحث و گفتگو می‌شود.

دومین ویژه برنامه این شبکه " حجاب قافیه لری " نام دارد که تهیه این برنامه هم بر عهده عباس احمد زاده است و در آن چهار نفر از شعرای جوان که ازطرف بسیج هنرمندان معرفی شده اند اشعار خود را با موضوع حجاب قرائت کرده و با هم به رقابت می‌پردازند.

گفتنی است این برنامه‌ها در گروه تلویزیونی بسیج تولید شده و در آنها جدی – مهمان نواز کارگردان ، افسانه کاظمی مجری ، کلانتری – وطن خواه – پورفرج - خانم قربانی- شهیرلادی تصویربردار ، ابراهیمی – محمدی صدابردار و نیکمندان تدوینگر است.

" صراط " دیگر ویژه برنامه ایام عفاف و حجاب شبکه سهند است که به تهیه کنندگی بیژن شفقتیان به روی آنتن می رود. هدف اصلی برنامه صراط جریان‌سازی برای صیانت از حریم عفت عمومی و تقویت حجاب و عفاف در جامعه است.   

شفقتیان با دعوت از خانم ها عاقل پسند و فرج زاد ه از کارشناسان حوزه و دانشگاه تلاش میکند مسائلی چون چگونگی اقناع افکار عمومی در زمینه دلایل و ضرورتهای عقلی و نقلی حجاب و عفاف- تقویت سبک زندگی ایرانی اسلامی و افزایش نقش مثبت خانواده در تربیت دینی و اخلاقی فرزندان -  افزایش سواد رسانه ای مردم در زمینه شناخت برنامه‌ها و اهداف دشمنان نظام و افشاگری و خنثی سازی تحرکات آنها در زمینه حجاب و عفاف در فضای واقعی و مجازی – پرداخت مناسب و هنرمندانه به ابعاد شخصیت‌های الهی اسلام چون حضرت زهرا (س)، حضرت زینب (س) و زنان نمونه از صدر اسلام تا دوران معاصر در مناسبت‌های مذهبی و ملی زیر ذره بین کارشناسانه مهمانان واکاوی شود .

در صراط افسانه کاظمی‌گوینده و نریتور ، عزیزالسادات موسوی نویسنده، شکاری گزارشگر، بهروز صابری – حسن حسین زاده تصویربردار ،  نیکمندان تدوینگر، فرزاد قهاری گرافیست و فرشباف گریمور است. 

شایان ذکر است مخاطبان شبکه سهند می توانند این ویژه برنامه‌ها را در هفته حجاب و عفاف و روزهای آتی از شبکه سهند به تماشا بنشینند.

تصاویر

امتیاز شما