امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

روز خود را با سیمای جهان بین نو کنید

مشاهده ۱۴۶
۱۴۰۱/۰۴/۲۱- ۱۱:۲۴

برنامه صبحگاهی «روز نو» در سیمای استانی جهان بین تولید و تقدیم بینندگان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه صبحگاهی «روز نو» از استودیو باغ شبکه جهان بین، در فضایی سرسبز و با طراوت روی آنتن می رود و با نمایش بخش های شاد و پر انرژی، انگیزه و نشاط صبحگاهی را برای مخاطبانش به ارمغان می آورد.

آموزش حرکات اصلاحی مربی و کارشناس ورزشی، آموزش تهیه و پخت انواع صبحانه در مکان‌های گردشگری و زیبای استان، گزارش های مردمی‌ پیرامون مناسبت های روز و مشاغلی که کار و تلاش خود را با طلوع خورشید آغاز می‌کنند به گزارشگری مجید عالی پور و راضیه رئیسی، پخش موسیقی تصویر و ترانه‌های درخواستی بینندگان، خبرهای روز استان و برقراری ارتباط تلفنی با مسئولان در خصوص بعضی اخبار چاپ شده برای اطلاع رسانی به هم استانی‌ها، معرفی کتاب، معرفی سوغات؛ صنایع دستی و گردشگری، میان برنامه، انرژی مثبت و ارائه جملات انگیزشی صبحگاهی با اجرای مجید علیخانی، حضور میهمانان در برنامه و گپ و گفت پیرامون جمعیت و فرزندآوری؛ شعار سال و آموزش های لازم کارآفرینی و ... از بخش های بسیار دیدنی و متنوع این برنامه تلویزیونی است که روزهای زوج از ساعت 8 تا 9 پخش می‌شود.

تهیه کننده و کارگردان فاطمه علیخانی، مجری و نویسنده مینا حیدری، تصویربرداران نامدار احمدی، رامک مردانی و کوروش قلی پور، صدابردار داوود رفیعی و تدوین گر سمیه محمدی هستند.

امتیاز شما