امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گرامیداشت مفاخر کهگیلویه و بویراحمد در حوزه سلامت؛
گرامیداشت مفاخر کهگیلویه و بویراحمد در حوزه سلامت؛

رونمایی از نمایش‌های رادیویی سرآمدان حوزه سلامت

مشاهده ۲۶۶
۱۴۰۱/۰۴/۲۲- ۱۱:۳۹
تعداد بازدید:266

همایش رادیویی سرآمدان سلامت با حضور مدیران کل الگوسازی بنیاد ملی نخبگان کشور، بنیاد نخبگان استان، شبکه استانی دنا و دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی؛ امیر رئوف مدیر کل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در این همایش که رئیس بنیاد نخبگان و روسای دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند گفت: در حوزه علوم پزشکی و سایر رشته‌ها نخبگان و اندیشمندان علمی زیادی در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال خدمت رسانی به جامعه هستند که باید قدر این نخبگان علمی را بدانیم. وی با بیان اینکه در کهگیلویه و بویراحمد مفاخر بزرگ و زیادی در حوزه‌های مختلف وجود دارد ، افزود: امیدوار هستیم آثاری که امروز در نمایش رادیویی سرآمدان حوزه سلامت رونمایی می‌شود مورد قبول جامعه قرار گیرد و جوانان ما بیشتر با مفاخر استانی آشنا شوند.
رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد نیز معرفی نخبگان و سرآمدان استانی در بین جوانان را ضروری دانست و گفت: در این بنیاد تاکنون چند روش مختلف برای معرفی سرآمدان در استان کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده که یکی از این روش‌ها تولید محتوای رسانه‌ای است.
شاهرضایی مدیرکل دفتر تحکیم و الگوسازی بنیاد ملی نخبگان کشور نیز در این همایش گفت: مستندهای مفاخر علمی اگر به هنر تبدیل شوند همیشه ماندگار خواهند بود و در یادها خواهد ماند؛ بنابراین باید در خصوص سرآمدانی مثل شهدا نیز نمایش‌های رادیویی و تلویزیونی بسازیم. صدرالله محرابی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در این نشست عنوان کرد: ما نیروهای نخبه زیادی داریم اما زیرساخت‌های ما آنقدر کم است که نتوانسته‌ایم نخبگان استانی‌مان را حمایت کنیم. محمد غلام‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز گفت: بزرگانی که در مورد آنها برنامه ساخته شده فقط چند نفر از سرآمدان استان هستند و امیدوارم نخبگانی گمنام هم استانی که در سراسر ایران به فعالیت مشغول هستند به جامعه معرفی شوند.
در پایان این مراسم از نمایش‌های رادیویی سرآمدان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.

امتیاز شما