امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

«در برابر باد» در رادیو صبا شنیدنی می‌شود

مشاهده ۲۱۷
۱۴۰۱/۰۴/۲۲- ۱۱:۴۴

رادیو صبا در برنامه «پیش پرده» تیتراژ سریال خاطر انگیز «در برابر باد» را مرور می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «پیش پرده» با مروری بر ماندگارترین و خاطره‌سازترین موسیقی‌های مربوط به برخی برنامه‌ها و آثار سینمایی و تلویزیونی همراه مخاطبان رادیو صبا می‌شود. این برنامه با محور بررسی تیتراژهای ماندگار که برای بسیاری از مخاطبان دربرگیرنده خاطرات تلخ و شیرینی است پخش می‌شود.

این برنامه روز پنجشنبه ۲۳ تیر به سراغ یکی از باکیفیت ترین و خاطره انگیزترین موسیقی تیتراژهایی می رود.«در برابر باد» یک مینی‌سریال استرالیایی محصول سال ۱۹۷۸ به کارگردانی سایمن وینسر و جورج تی. میلر است که در ۱۳ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای روی آنتن رفت و از مجموعه‌های موفق زمان خود بود.
علیرضا سعیدی خبرنگار حوزه موسیقی و مجری برنامه گفت: «در برابر باد» فارغ از داستان جذابش توانست یکی از ماندگارترین ملودی‌ها را در ذهن مخاطبان و بینندگان سریال های خارجی سیما ثبت کند. موسیقی که در کنار دوبله حیرت انگیز و استثنائی اش، ستاره درخشانی در نمایشگاه خاطران بینندگانی شد که تلویزیون‌های سیاه و سفید دهه شصت و حتی اوایل دهه هفتاد به شکل معجزه آسایی رنگین کمانی از خاطره‌ها و لحظات ماندگار را در روح و قلبشان ثبت کردند.
وی افزود:قصه موسیقی تیتراز سریال «در برابر باد» که تقریباً بعد از ۱۰ سال از ساخت آن از شبکه اول سیما روی آنتن رفت. فقط روایت قصه تولید یک موسیقی نیست. بله یک رجوع خاطره سازِ موسیقایی به سالهایی است که سرشار از خاطره بود.

«پیش پرده» به تهیه کنندگی سیامک احمدی پور و با اجرای علیرضا سعیدی روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۵:۳۰ راهی آنتن صبا می‌شود.

امتیاز شما